Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#335506
Man burde næsten sige til sælgeren: "Nå, så har vi LCD kasketten på igen, selvom vi alle ved at det ikke er det bedste tv."
Af koden
#335530
Jeg synes jeg har oplevet en del i power og elgiganten.
han var virkelig virklig påtrængende og jeg var lige ved at tro de ikke havde mit philips hjemme og han ikke ville indrømme det.
Skulle næsten have optaget alt det l... der væltede ud af munden på ham.

Men der er ingen tvivl om at der sidder nogle hr og fru jensen med et ringere tv derhjemme end de måske havde bestilt.

I øvrigt mente han klart at flatpanels fik penge for at sælge bestemte produkter
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#335591
Kunne du ikke lige smide navnet på den butik du oplevede denne beskyldning fra? Vi har hørt det før hos en Power-forhandler og den slags beskyldninger lader vi altså ikke bare ligge. Smid evt. forhandlerens navn (og sælgerens hvis du har det) på en PB til mig og Rasmus, så tager vi den op med ledelsen hos dem.
Brugeravatar
Af bbplayer
#335592
koden skrev: 26. sep 2021, 11:18 Kender intet til LG må jeg indrømme.

WebOS lider vist af manglende opdatering efter noget tid.
Men sådan synes jeg generelt det er.
Du behøver ikke bekymre dig om opdateringer, for Android platformen er nu gået i stå som alle andre ældre tv skærme er.

En 2 år gammel Sony skærm får dårligt opdateret Android 9 til noget nyere, så garanti/reklamationen igennem, så er det slut, og så får du sikkerheds fixes, præcis som LG også udgiver på ældre skærme.

Mit LG OLED C6 (5 generation bagud) får stadig opdateringer men ingen operativ system opdatering men sikkerhed og patches som mange andre platforme.
Af George1
#335593
Ja kan undre at manglende opdatering stadig tæller så meget med i test af skærme, men det er en anden snak.