Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#334634
Hej


Jeg har købt et refurbished LG 65" oled, der desværre ikke tænder, men power-led blinker et par gange - Har googlet mig frem til, at TV'et har detekteret en kritisk fejl.

Er der en elektroniknørd herinde (i kbh), der kunne have lyst til en lille udfordring mht at prøve en smule fejlsøgning, og se om TV'et kan udbedres? :D

Forhandleren, Mentech, har udvist en super og hurtig service - De mener ikke, at det kan betale sig, at udbedre, så kan enten selv smide det ud, eller levere det tilbage, og lige meget hvad, betale mig pengene tilbage. Dog vil jeg helst have fikset TV'et eller have et tilsvarende fra dem. De er ved at se, om de har et lignende i pipelinen. Hvis TV'et bliver fikset, så giver jeg dem selvfølgeligt besked, og forventer at finde en mellemløsning, da jeg mister restgarantien hos dem, men samtidigt sparer dem for ophævelse af købet :)

Kom frisk :D


Mvh Hans
#334636
Jeg ville sende det retur og få mine penge igen - hvis Mentech ikke mener det kan betale sig at reppe det så tag deres ord for gode vare - De plejer at have styr på tingene.