Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#334582
Godt valg da du ikke ønsker OLED og da du kender mærket med de gode LCD tv ( Neo- mig her og der), ligesom Sony, LG og Philips, i forvejen.

At producenten så skal samarbejde og sælge alt andet gøjl for at booste deres salg, må man tage med.

Altid noget at de laver tablets med Android for at tage den umulige kamp op mod Apple's iPad når man kigger på salgstal.
Af fatbass
#334584
fedt tak for feedback glæder mig nu bare endnu mere. :-) men hvordan med lyd? har sat alle mine konsoler til en denon surround forstærker som er sat til one connect boksen til mit ks8005 så f.eks så har jeg Dolby Atmos på xbox one series x. men min forstærker har ik HDMI 2,1. så tænker alle konsoler skal sættes i den nye one connect boks for at udnytte 120hz men hvad så med lyden? xboxen har ik optiks udgang, og har ik tjekket om ps5 har det. så hvad gør man? syns ik lige der er til at købe ny receiver også :-) hvis jeg sætter konsolerne i one connect og surrounden i ARC vil jeg så kunne kaste Atmos ud på den måde?
#334604
Selvom jeg godt kan lide OLED, så tror jeg gerne nye ejere bliver chokeret over hvor mørk billede står på tv kanaler man måske har set på LCD skærm før (mit 75" Sony LED), så der måtte jeg ind og rode selvom jeg nok ikke har en kalibreret skærm, så kan den godt lyse op om dagen men som med min Sony skærm, så bil brightness godt nok gøre sort lidt grålig i dagslys.

Så jeg forsøger at holde den lidt under det grå men bytte til en anden, afgjort ikke. C1 65" passer mig fint igen, skal bare vænne mig til det bedre billede her :)
Af fatbass
#334774
så kom det i onsdag og blev sat. det er godt nok stort😱 på den fede måde. er ik vildt imponeret over billede kvaliteten, troede der var sket meget mere på den side siden mit ks8005. men mega fedt at spille ps5 og xbox one series x. dog er jeg ik helt tilfreds med xbox dolby atmos der er sindsygt meget lag på.
men alt i alt glad for det men ved ik om jeg syns det er pris værdien
Af George1
#334802
Ja det er dyrt at købe helt nye modeller, dit nye tv burde være klart bedre , end dit gamle KS 8005, men en 75" vil alt andet lige vise de "små fejl" meget tydligere end 65"