Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thomas Lambrecht
#334346
Hej jeg stødte på dette model nr bl.a. på Philips egen hjemmeside.

Specs skulle være ligesom Oled +936 incl. DUAL P5 processor og "den bedste version af anti burn in logo protection", bare uden soundbaren og til gengæld med freesync premium pro, +936 har ikke pro versionen.

Det har mange efterlyst længe, deres bedste billede uden soundbaren.

Men den har slet ikke været nævnt her, bliver den ikke tilgængelig i Danmark?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#334349
Så vidt jeg kan vurdere, så er det en variant af OLED806 (der også findes som OLED856). OLED876 leveres med dobbeltsidet fjernbetjening, men jeg ved ikke, om den er kommet til salg i nogen regioner. Der fremgår ikke noget for Norden.

Mht. AMD FreeSync Premium Pro, så skrev AMD faktisk til mig tidligere på året. 2021 OLED TV fra Philips er certificeret 'Premium', men ikke officielt Premium Pro. Det skulle ikke betyde det store, da den primære forskel er HDR, hvilket skærmene jo understøtter og kan fremvise (i modsætning til mange af de LCD-paneler, som har fået 'Premium Pro' marketing-stemplet).
#334353
Ok tak for svar.

Ja jeg så godt den alternative remote, mystisk at vælge den når 806/856/936 og 986 har den bagbelyste variant.

Man kan vel købe den bagbelyste remote i løssalg? Ved du noget om det?

MVH Thomas
Af jnygaard
#335319
Thomas Lambrecht skrev: 1. sep 2021, 12:19
Man kan vel købe den bagbelyste remote i løssalg? Ved du noget om det?
Jeg kom til at købe et OLED806 og jeg er ikke imponeret af fjernbetjening. Bl.a. fordi man ikke kan føle sig frem. Og lyset som man så er aha, det er nær altid slukket når man har brug for det...

Faktisk kom jeg her, for at søge info om hvilke af de "gamle" dobbeltsidede der mon virker på et 806....??

Så hvis du køber 876, så kan vi måske bytte?? Eller du kan købe min.

Ellers kan du nok finde den, hvis du finder YKF... nummeret på den. Eller det lange mystiske nr som er 398gm10bephn0040sy.
Google finder dog ikke noget, som den gør på de lidt ældre.
https://www.amazon.de/-/en/Original-Con ... B07N124GKM

Jesper.