Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#334053
Hej jeg er i tvivl om der er noget jeg kan gøre med mit fjernsyn som er et "Samsung 55" 4K UHD Smart TV UE55KU6075" jeg købte en black friday 2016 så det er 5 år til november i år. Jeg har kontaktet Samsung og elgiganten som jeg købte det fra og føler begge henviser til hinanden for support desværre.

Jeg spurgte samsung om der var 5 års garanti som deres support side her : https://www.samsung.com/dk/support/warranty/ nævner der er i en kolonne hvis man klikker på "TV & AV" men ham i telefon sagde det ikke er rigtigt.

TV problem : Jeg lagde mærke til at plastik skallen/flappen i nederste venstre hjørne var skubbet ud fra sin plads omkring et par uger efter genhusning. Da jeg først tog det i brug der på grund af mangel på internet i den nye bolig længe efter lagde jeg først mærke til et lys i det hjørne/se igennem plastik flappen da jeg udskiftede et kabel bagpå fra højre side at tvét at det fangede mit øje fra den vinkel. Jeg synes det ikke så voldsomt ud så jeg prøvede langsomt at "skubbe"/"klikke" flappen på plads.

Jeg fik desværre så et forvrænget billede på 1/4 af skærmen på den side hvor der var forsinkler på hvad den viste etc. så den stod der i 3-4 dage mere hvor min far så kom over for at klikke det på plads hvor det lykkedes, men nu ville det så ikke længere tænde og vi får bare en mørk skærm hvor det tænder og slukker automatisk med 2-3 sekunder intervaller.
#334057
Det er ikke længere en "genhusnings skade" (måske mener du flytteskade?), i det øjeblik i selv forsøger at fikse fjernsynet ved at prøve at skubbe kanten på plads bliver det en selvforskyldt skade.
Det er der desværre ikke nogen der kan hjælpe dig med.