Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af viggemand
#333367
Hej FlatPanels!

Jeg har bemærket at både power og elgiganten har LG OLED55CX til 6666 og 65CX til 8888 næste uge.

Kommer fra Samsungs efterhånden ret gamle KS7005.

Ville dette ikke være et godt tidspunkt at gøre en god opgradering til rimelige penge?
Brugeravatar
Af hans123
#333368
En stor forbedring fra dit nuværende tv

Og meget tæt på det bedste der kan købes nu.

Prisen er super så tøv ikke. Det er en super pris
Af Thomas_50
#333398
Forsøgte at hente CX 65” i Elgiganten Kolding her til formiddag, ekspedienten anede ikke sine levende råd og mente at tv’et var kommet i avisen ved en fejl.

Power havde heldigvis et hjemme, så jeg var heldig :)
Af viggemand
#333399
Det var også mit indtryk i Elgiganten. De sagde det var totalt udgået i alle butikker samt online allerede sidste uge. Power havde cirka 200 stk der allerede er væk, men fik også et 65”.

Tillykke med jeres nye skærme!
Brugeravatar
Af bendix
#333404
Jeg købte et CX i sidste uge til 9799 men Power laver alligevel en prismatch på det. Så det var god service. Jeg er fint tilfreds med tvet. Jeg kom fra en C9 (forsinrings sag) og der er ikke noget løft i kvalitet at hente fra det. Havde jeg heller ikke forventet. Men super fedt tv, det er det :-)
Af eliteMario
#333459
Æv, jeg købte også for 2 uger siden til 9799... Hvordan fik du prismatchet? De har jo ikke 65" på lager og heller ikke til 8889 nogle steder nu?
Brugeravatar
Af bendix
#333508
Jeg ringede og spurgte om jeg skulle pakke den gamle ned nu og hoppe ned og købe til den reducerede pris ( jeg havde lagt den nye i kurven). Jeg behøvede ikke at pakke den gamle ned da de godt vill betale differencen.

Jeg tænker at de godt kunne se at omkostningerne var for store for dem hvis de skulle sælge CX som en retur vare.
Af eliteMario
#333524
bendix skrev: 29. jul 2021, 15:57 Jeg ringede og spurgte om jeg skulle pakke den gamle ned nu og hoppe ned og købe til den reducerede pris ( jeg havde lagt den nye i kurven). Jeg behøvede ikke at pakke den gamle ned da de godt vill betale differencen.

Jeg tænker at de godt kunne se at omkostningerne var for store for dem hvis de skulle sælge CX som en retur vare.
Jeg fik ikke held med det desværre, så jeg endte med at købe ind med mit 65" og fik så købt et 55" tommer til 6666 kr istedet. Det er TV nr 2, så det er ok det blev lidt mindre. Desværre har dette panel så lodrette linjer som jeg ikke ved om jeg kan få fjernet (selvstændig tråd oprettet herom).