Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xifoyuwu
#331253
Det var 15.00 på en fredag, og jeg kunne ikke vente med at gå hjem. Det havde været en lang uge, og jeg var klar til at komme i gang med weekenden. Da kl. 17 endelig rullede rundt, greb jeg mine nøgler og løb næsten ud af døren. Jeg er normalt en af ​​de sidste, der forlod kontoret, uanset hvilken dag det er, men i dag var en særlig dag for mig. Jeg kom endelig hjem, gik til køleskabet, tog en øl og tog min vej til mit soveværelse https://livesex.bar
https://sexcam.bar

Da jeg gik ind, lå Tiffany på min seng. Da hun havde spurgt mig, hvad hun skulle have på, sagde jeg, at hun skulle overraske mig. Hun var klædt i den klassiske plaid skole-pige uniform komplet med en knappet hvid bluse, der knap nok dækkede hendes C kop bryster og hendes stram mave på displayet for min seeglæde. Hendes ben var bøjet i knæene med hvide lårhøje nyloner, der kom op og over hendes knæ og dækkede hendes perfekte lange ben. Den mest sexede del var hendes plaid nederdel, der strategisk dækkede hendes søde lille *****. Hele tøjet var ikke et kostume, det var faktisk hendes skoleuniform.

Hun havde et stort koket grin i ansigtet. "Hej. Jeg ved, hvor meget du elsker at forulempe uskyldige små skolepiger, så jeg regnede med, at jeg ville blive i min uniform. Gør det din *** hårdt, din vanvittige pervers? ” Hun langsomt løftede hendes nederdel for at vise mig hendes blonderhvide trusser, som jeg personligt havde købt og sendte hende for cirka en uge siden. Hun kunne godt lide at opføre sig som en tæve mod mig, fordi det var hendes måde at lokke mig til at behandle hende som en tøs, på samme måde som jeg gjorde, da jeg første gang kneppede hende.
https://sexchat.bar

Lad mig starte i begyndelsen og ikke komme foran mig selv.

Min kone og jeg var for nylig skilt. Det var ikke ligefrem mindeligt med hendes snyd på mig med sin bedste vens mand. Heldigvis havde vi aldrig egne børn. Hun havde to børn før vores ægteskab, der sandsynligvis blev såret mest. De kaldte mig far, men nu måtte jeg ikke se dem. Det er overflødigt at sige, at jeg ikke havde det bedste humør. Men med et kommende gymnasietræf var det præcis, hvad jeg havde brug for og glædede mig til det.

Jeg havde aftalt med min kammerat Joe at blive hjemme hos dem. Han og hans kone Kathy var kærester i gymnasiet, og vi var alle gode venner i gymnasiet og har fastholdt vores venskab den dag i dag. Selvom jeg ikke havde været i byen i de sidste to år, fordi mine forældre havde solgt deres sted og flyttet til en varmere tilstand, så jeg ikke havde besøgt i evigt.

Da jeg ikke ville skynde mig på min rejse, planlagde jeg at ankomme en onsdag. Da jeg ikke var vært sammen fredag ​​aften forud for den egentlige store fest, regnede jeg med, at onsdag og torsdag ville give mig tid til at køre rundt i byen for at se alle ændringerne. Desuden havde Joe gjort det godt for sig selv med et stort smukt hjem og en stor pool i ryggen, som jeg planlagde at udnytte.

Turen var en 3 timers kørsel, så kom onsdag, jeg tog afsted sent om morgenen med planer om at gøre det tæt på frokost. Joe havde fortalt mig, at de ville tage dagen fra arbejde, vente på mig med kolde øl og lave steaks og burgere på grillen ved poolen. Desværre skulle han arbejde resten af ​​ugen.

Da jeg endelig ankom, tog jeg mig til baghaven, det første jeg så var tre smukke unge damer, der lå på chaiselonger. De var unge med stramme kroppe og smukke bryster. Jeg gav mig til kende, da jeg gik ud af døren og med det samme så Joe ved grillen med Kathy siddende under en paraply og nød et glas vin, mens hun spillede på sin telefon. Joe ringede hurtigt til mig, og vi gav hinanden et kram med Kathy, der kom hen for at sige hej. Hun så også pænt godt ud i sin egen blå bikini.
Senest rettet af xifoyuwu 25. sep 2021, 10:03, rettet i alt 1 gang.
Af Ddur
#331258
Hvordan skal du se indhold på skærmen? Via antenne, via apps på tv’et, via ekstern boks, via Chromecast, via Airplay 2 eller via noget helt tredje?

Hvis via apps direkte på tv’et, hvilke streamingtjenester skal kunne anvendes?