Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#329080
Jeg kigger pt. på et LG CX 77" til 20.000 kr., men er i tvivl om man skal slå til nu eller vente til C1/G1 bliver lanceret herhjemme, mon prisen falder yderligere?

Power har prissat C1 77" til 32499 kr. men, hvad mon prisen for G1 lander på herhjemme, måske de er værd at gå efter?

Er total forvirret... :D
#329082
Den tyske start pris på 77" G1 ligger på 41000 kroner og tror det bliver det samme i DK.
https://www.idealo.de/preisvergleich/Ty ... 57676.html
Hvis Power eller andre kører weekend tilbud på nye 2021 tv med 25 % rabat i løbet af foråret og sommeren kan prisen blive omkring 31000 32000 kroner, i øjeblikket er den laveste pris på 77" GX 31000 kroner.
så Hvis du ønsker G1 77", ville jeg personligt have is i maven og vente på at der kommer tilbud op til OL og EM i fodbold, er ganske sikker på at der vil komme nogle gode tilbud.
77" CX kan omvendt være udsolgt når som helst og tror personligt ikke at det bliver billigere.
#329087
Jeg har det også sådan med biler, skal jeg vælge Bugatti eller bare en Ferrari , måske en Mercedes Brabus, totalt forvirrende, og så er problemet der kommer jo hele tiden nye biler, og de gamle udgår.

Så venter du på C1 falder til CX pris niveau nu, så vil du jo snart se på C2 , og så får du aldrig købt, hvis forvirring er problemet.
#329099
Hvis jeg forstod Power Holstebro rigtigt, så kan de allerede nu først levere tidligst slut-april. Hvilket vel indikerer stor efterspørgsel, og ikke just bugnende lagre - og det afstedkommer normalt IKKE yderligere prisfald, men snarere UDSOLGT . .