Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#328154
Den næste måned vælter det ind med nye skærme - vent et par uger og se hvad der kommer og hvad de koster - Selv om jeg plejer at købe Samsung så er der ingen 2020 modeller jeg kan anbefale
#328609
Jeg fik snakket lidt med min svigerfar i dag. Han ser VILDT meget tv2 news og tekst tv. Så jeg tør ikke anbefale ham en OLED skærm. Jeg har selv OLED og det lækkert men det passer ikke til ham. Er der noget som kan anbefales til små 7000 kr? :)
#328614
Et middelmådigt, men såmænd udmærket TV, men hvorfor ikke udnytte budgettet fuldt ud, og så få noget der er større og bedre ??
#328662
henrik.yde skrev: 21. mar 2021, 16:44 Et middelmådigt, men såmænd udmærket TV, men hvorfor ikke udnytte budgettet fuldt ud, og så få noget der er større og bedre ??
Jeg synes det er vildt svært? Det her tv får ros af et andet stort site.
#328671
DanielPT skrev: 22. mar 2021, 18:39
henrik.yde skrev: 21. mar 2021, 16:44 Et middelmådigt, men såmænd udmærket TV, men hvorfor ikke udnytte budgettet fuldt ud, og så få noget der er større og bedre ??
Jeg synes det er vildt svært? Det her tv får ros af et andet stort site.
Nogle sites får penge af producenterne...

Havde også gået med

https://www.hifiklubben.dk/sony-ke-55xh ... e55xh9005/

eller OLED.

Bare bange for at hvis svigerfar vælger et prisbilligt tv, så er det ikke så godt til sport og film, hvor billedet nogle gange bliver lidt..mmmhh..ved panoreringer og farver/skygger, men ved heller ikke hvor meget han går op i tv.

Selvfølgelig er det godt at kende et mærke, men hvis man først får indstillet billedet, og ikke vælger "No Name" produkter men en af de 4 Store producenter så lærer man hurtigt at betjene skærmen
#328687
Jeg kan se der Sony der får lidt huk får upræcis bag belysning. Men det slipper man nok ikke for medmindre man vælger oled. Tak for jeres svar.