Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Djokovic
#327658
Hej.

Nogen anbefalinger eller links til:
Det bedste 32” Full HD smart tv til et børneværelse?

Max. 2.500 kr.

Mvh
Morten
Af JLA_DK
#327689
Jeg stod i samme situation og valgte et billigere TV + Xiaomi Mi Box 4K.

Tror det bliver svært at finde et billigt velfungerende Smart TV, især i 32" hvor der ikke er voldsomt meget udvikling.
Af Spunk
#327699
Ja, jeg kigger også i øjeblikket. Hvis man kan have plads til det, er 43" nærmest det mindste der kan betale sig, hvor de stadig gør en smule ud af billedet... Men køber du en "dum" skærm, koster xiaomi mi tv stick ikke meget.
Af Djokovic
#327702
Tak for jeres svar, er der nogen der kender dette fra LG? Det er til vores datter på 9 år, så det behøver ikke være toppen af poppen, men med brugervenlige menuer, ok Smart funktion og billede?

LG 32" LM6300 Full HD Smart TV 32LM6300
Af LarsCJ
#327730
Min nevø har det på sit værelse. Det virker som et okay TV til prisen - dog er lyden langt fra det LG lagde op til i sin egen omtale. Men med et BT-headset er det uproblematisk. Det er rimelig tjept og der er pænt mange apps til streamingtjenester (https://www.flatpanels.dk/streamingguiden.php).
Det tog ikke voldsomt lang tid at lære at bruge det, men han bruger det vist også kun til PS-spil, DR Ultra og Youtube. Han synes dog det bedste ved det er Bluetooth, så det ikke ryger lige så hurtigt på gulvet som det gamle (når han pludselig skulle på wc og glemte at han havde hovedtelefoner på).
Af Djokovic
#327747
Mange tak Lars, efter adskillige søgninger på 32” tv, så virker dette også umiddelbart som et fornuftigt køb til prisen.
God ide med BT headset, også så vi undgår samme uheld :-)