23. nov 2020, 19:17
#323023
Har haft mit TV i lidt over halvandet år.
Her i de seneste 4-5 måneder har der tit været problemer med at det mister wifi forbindelsen.
Opdateringen der vist skulle afhjælpe dette, løste ikke problemet.
Jeg har også prøvet det med at ændre tid og dato indstillingen til netværkstid, uden resultat.
Jeg skiftede derefter wifi forbindelsen med et kabel til en wifi-repeater, og nu siger det at der ikke er forbindelse til Ethernet (kabelforbindelse) !
For et par dage siden opdaterede jeg TVet til Android 9 via USB, og problemet med forbindelsen er ikke væk.
Jeg løser det med at genstarte TVet, men denne løsning er ikke holdbart.
Nogen der har andre forslag eller tip til at afhjælpe problemet?
Den sidste udvej er vel at sende det ind til reparation...
Her i de seneste 4-5 måneder har der tit været problemer med at det mister wifi forbindelsen.
Opdateringen der vist skulle afhjælpe dette, løste ikke problemet.
Jeg har også prøvet det med at ændre tid og dato indstillingen til netværkstid, uden resultat.
Jeg skiftede derefter wifi forbindelsen med et kabel til en wifi-repeater, og nu siger det at der ikke er forbindelse til Ethernet (kabelforbindelse) !
For et par dage siden opdaterede jeg TVet til Android 9 via USB, og problemet med forbindelsen er ikke væk.
Jeg løser det med at genstarte TVet, men denne løsning er ikke holdbart.
Nogen der har andre forslag eller tip til at afhjælpe problemet?
Den sidste udvej er vel at sende det ind til reparation...