Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#320779
Hey tænkte det var på tide med en en bang og olufsen tråd uden den ligegyldige snak fra den anden. Så kan de jo selv tage dialogen uden vi andre skal bruge tid på det.

Det næste fra bang og olufsen er deres nye eclipse MKII med en tilhørende LG GX skærm.

Skærmen er en anelse anderledes og prisen er lidt højere end den nuværende men der er mulighed for at skifte tv, så man kan følge med teknologien.

Jeg har hørt forventede lancering er november/december.
#320783
Super ide.

Jeg er også interesseret i om de lancerer en ny Stage, jeg er glad for min nuværende. Men det kunne være cool med muligheden for at tilslutte bagkanaler.

Omkring Eclipse så følger jeg også meget med der, hvis de så fik en lidt mere aggressiv prissætning så ville den gå som varmt brød håber jeg.
#320795
Torben Rasmussen skrev: 20. okt 2020, 11:24 Spændende hvordan de vil håndtere skift i design på GX i fremtiden. Det virker som en lidt dyr skærm at sætte på når den nu ikke har andre fordele end den flade bagside.
Er det ikke i tråd med ældre beovision? Altså, at også bagsiden er designet flot, selv om man sjælden ser den.

Mht. til fremtidig skift i design af GX, så kommer det vel an på, hvor fleksibel sounddelen fra B&O bliver designet, hvis B&O holder fast i en fysisk integration af billede og lyd. Håber på, at de snart giver slip på den gamle måde at tænke TV og satser lidt mere på Stage-vejen.
#320826
Torben Rasmussen skrev: 20. okt 2020, 11:24 Spændende hvordan de vil håndtere skift i design på GX i fremtiden. Det virker som en lidt dyr skærm at sætte på når den nu ikke har andre fordele end den flade bagside.
Ja den er dyrere end cx, men bagsiden er også væsentlig smukkere/integreret, og det er efter min mening vigtigt, hænger godt sammen med B&O "designet".
Men ved dog ikke om der i fremtiden, som nu, vil være muligt at vælge mellem Cx eller Gx, når vi taler Harmony....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15