Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SHA
#319319
Hej alle,
Efter kanalændringen for nogle måneder siden har jeg oplevet en del problemer med signalet så ville lige høre om andre med egen antenne har oplevet lignende og hvad løsningen har været.

Har boet her i 10 år og aldrig før haft problemer med tv signalet, efter kanalændring har mit Tv signal (via BOXER) givet mig "grå hår"
Havde en Campingvogns UFO antenne fra Harald Nyborg og det har fungeret fint i flere år, da signal problemerne begyndte efter opdateringen af kanalerne tænkte jeg, efter jeg havde gennemgået stik og ledninger at antenne måtte være defekt så jeg købte en ny udendørs antenne af et andet fabrikat som skulle forstærke op til 52db mod ufo antennens 25/26db men det hjalp ikke noget, så det måtte være Tvet så købte en ny Samsung 65" Q60R og den har lidt det samme problem med svagt signal, undre mig over at DR1-DR2-TV2 kan stå på 100/100 i signal for så at Discovery har næsten ingen signal (tit så lidt at den ikke kan vise billede)

Det skal siges at vi har 2 andre Samsung Tv på samme antenne som ikke har de problemer.
Senderen (Antennen er 17Km her fra og kan i godt vejr faktisk se antennen)