16. sep 2020, 16:00
#319127
Nu er reservedelen kommet, og de påbegynder reparationen imorgen. Så bliver det spændende og se om det løser problemerne, ud over fluerne i panelet. Da de andre problemer umiddelbart er kendte fejl.
lassekilde skrev: ↑25. sep 2020, 15:29 Det giver sig 5mm, det før gav sig godt nok 9-10mmDu kan håbe en edderkop kigger forbi og lukker de 9-10mm af, så ingen andre kommer ud eller ind.
barslund69 skrev: ↑30. sep 2020, 08:39 Du har købt en vare hos Power og inden for de 2 års garanti skal du henvende dig til forhandler og hvor forhandler så skal henvende sig til producenten sådan er købeloven.Det er vigtigt folk forholder sig til reklamationsret og ikke garanti, da der er en verden til forskel, og den ene garanti gives af producent og reklamationsretten får du igennem købeloven i Danmark, så det skal man nok sikre sig man ikke siger i forretningen for så har man ikke sat sig ind i det, og forretningen kan nægte det.
buford skrev: ↑7. okt 2020, 20:10 Efter sagen gik til Forbrugerklagenævnet, har Power valgt at imødekomme min klage pr. kulance. De afhenter TV, og jeg får refunderet beløbet.Selvfølgelig gør de det Det ville jo ellers betyde de betaler en formue for at tabe sagen og sagsomkostninger, og så til sidst, et indlæg på siden for tidligere klager som de har bragt op, og ja, beløbet de skulle refundere.
bbplayer skrev: ↑7. okt 2020, 21:24Problemet er så bare nu, at jeg snart intet TV har mere og et LED TV tør jeg ikke rigtig igenbuford skrev: ↑7. okt 2020, 20:10 Efter sagen gik til Forbrugerklagenævnet, har Power valgt at imødekomme min klage pr. kulance. De afhenter TV, og jeg får refunderet beløbet.Selvfølgelig gør de det Det ville jo ellers betyde de betaler en formue for at tabe sagen og sagsomkostninger, og så til sidst, et indlæg på siden for tidligere klager som de har bragt op, og ja, beløbet de skulle refundere.
Så billigt at bare tilbagebetale beløbet, så slap de for en masse mere unødig værdiløs omtale.