Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Almostdone
#312446
Påskeferie, lidt for meget tid hjemme og muligvis for lidt ilt til hjernen kan have nogle konsekvenser. :s

Nuværende Setup:
Samsung ue55ks7005
Box fra Yousee( iptv)
Pioneer vsx-527
B&W DM685, minipods og erathquake Minimee Sub
Sonos Connect og et par play 3 rundt i huset.
Logitech Harmony og Phillips Hue i hele huset.


Egentlig startede det med jeg besluttede mig for jeg ville af med min yousee pakke og over på noget streaming. Derfor undersøgte jeg hvad der var af muligheder og endte med et appleTv kunne være en god mulighed. Der gik det så op for mig jeg ikke rigtig brugte sorruound og ikke havde brug for en receiver mere, ligesom jeg opdagede min gamle sonos connect er ved at blive udfaset.

Dette medførte lidt kabelrod som fruen mente hun lige skulle ordne. I den process fik hun givet tvet et ordentligt tryk, så nu har jeg ikke længere et tv der er til at holde ud at se på. Derfor følgende spørgsmål:

TV

Jeg har været glad for mit samsung og ikke mindst one connect boksen. Dette kunne tale for et nyt Samsung og jeg kan se mange anbefaler q8 serien. Jeg er voldsomt begejsteret for mit Hue lys og kigger derfor på Phillips, specielt "The One"
Mine erfaringer med Phillips er gamle men der var et forfærdeligt sløvt og dårligt menusystem, jeg tænker det må være blevet bedre. Når jeg kigger efter et 65 tommer er der så gode bud fra Phillips uden jeg går voldsomt på kompromis på andre parametere?

Jeg kender ikke helt budgettet da det også hænger sammen med hvad min forsikring siger til uheldet.

Lyd
Som nævnt vil jeg gerne over i en mere simpel løsning og bevare mit Sonos. Jeg har kigget på Sonos AMP er her mon erfaringer med den, eller tips til andre gode løsninger?