Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kozz
#311300
Mit ellers lækre OLED fjernsyn, laver nogen lidt "sjove" ting og jeg ville høre, om i andre også oplever disse "sjove" ting?

1. Udfald af ARC. Jeg har oplevet flere gange, at lyden slet ikke vil igennem ARC og min 2014 Sony bandit. Der må genstartes og afbrydes helt fra strømmen. Jeg har oplevet, at jeg bruger mine kablet hovedbøffer, at lyden pludselig forsvinder i bøfferne og går over på fjernsynets højttalere også

2. Ofte kommer der en bjælke på venstre siden af skærmen, med noget kanal shortcut (som jeg husker det)

3. Jeg kommer til, at skubbe lidt til remoten og straks kommer den lille røde "pil" frem på skærmen

Jeg er generelt SÅ pisse forelsket i det tv, da det uden sammenligning, giver det bedste billede fra et tv, jeg nogensinde har oplevet og jeg tænker lidt, at jeg må leve med de småfejl og håbe på, at en firmware update, kunne hjælpe lidt på det, på den lange bane?
Brugeravatar
Af bbplayer
#311301
Jeg kender kun til "3", og den er jo lavet så den skal komme frem, når du bevæger remote, bevidst eller ubevidst, den kan ikke se forskel. Det er nok en af dem du kommer til at vænne dig til. Andre har spurgt til om man kan slå den fra, og jeg har dog kun ældre model men det har ikke været muligt og jeg har ikke læst nogen sige de kom udenom denne. Det er ikke første gang nogen synes den pointer er for meget, som regulær remoteknap bruger :)

edit: Selvfølgelig kan du købe en LG remote uden "Magic Remote" funktion de findes, og er ofte IrDA kompatible med nyere skærme. Så er problemet løst men de remotes er ofte grimme og kedelige.
Af Kozz
#311312
Tak for svarene! :-) Jeg synes nu faktisk, at den originale LG magiske remote, er dejlig handy og generelt god nok