Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#311373
Peter, kan du ikke forklare mig hvor jeg skriver at der ikke udvikles på OLED? , i øvrigt citerer og stiller du et spørgmål helt ude af kontekst..

Længere oppe stillede du spørgsmål om, at LCD skærme overhovedet kan afløse de bedste plasma? Det var det jeg svarere på og gør det gerne igen.

Det er længe siden LCD teknologien har overgået Plasma, prøv selv at gå og oplev det.
#311378
Grandahl skrev: 16. mar 2020, 19:52
Længere oppe stillede du spørgsmål om, at LCD skærme overhovedet kan afløse de bedste plasma? Det var det jeg svarere på og gør det gerne igen.

Det er længe siden LCD teknologien har overgået Plasma, prøv selv at gå og oplev det.
Det vil været et skridt ned for mig.

OLED er nutiden og fremtiden på kort sigt.
#311425
Torben Rasmussen skrev:Fokusér... det kører af sporet.
Ok.

"If you watch TV during the day in a bright room a lot, a QLED/LCD TV is likely to be the better option, because the additional brightness can help overcome sunlight.
If you're a movie lover looking for the richest visuals, the beautiful contrast of OLED is likely to satisfy you more."

"If you're looking in the £1,000 region, the QLED/LCD screens are likely to have somewhat less advanced backlights, so an OLED at the same price will have more realistic contrast."

https://www.t3.com/amp/features/oled-ve ... brightness