Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#312501
Ser lækkert enkelt ud. Overvejer det ret meget selv.
Hvordan er musikken på stage? Jeg har en pladespiller jeg bruger gladeligt.

Dernæst, nu du har beoremote one, har du andre b&o højtalere du kan styre med remoten?
#312515
Jeg virkelig imponeret over musikken på Stagen, hvor jeg syntes det hele er i balance med bas og diskant. Har lavet lidt om på det, i B&O appen, så den mulighed har du. Jeg har en godt 20 kvm stor stue, og der spiller den super godt.

Jeg gik fra et setup, med en Onkyo TX-SR608 & 5.1 Boston Acoustics Soundware XS, og der har musikken aldrig rigtig lydt godt på, men det var godt til film.

Jeg har desværre ikke andre B & O enheder, men det er næst på ønskesedlen. Men så tror jeg jeg, jeg vil køre musikken via deres App.

Af ren nysgerrighed, hvordan vil du så forbinde pladespiller og Beosound Stage?
#312523
Der er en kombineret SPDIF/Minijack-port, som måske kunne bruges. Du skal måske have noget sat mellem pladespiller og Stage tænker jeg, afhængigt af hvordan udgangen på pladeafspilleren er.
#312525
MadMartigan1978 skrev: 12. apr 2020, 14:49 Jeg virkelig imponeret over musikken på Stagen, hvor jeg syntes det hele er i balance med bas og diskant. Har lavet lidt om på det, i B&O appen, så den mulighed har du. Jeg har en godt 20 kvm stor stue, og der spiller den super godt.

Jeg gik fra et setup, med en Onkyo TX-SR608 & 5.1 Boston Acoustics Soundware XS, og der har musikken aldrig rigtig lydt godt på, men det var godt til film.

Jeg har desværre ikke andre B & O enheder, men det er næst på ønskesedlen. Men så tror jeg jeg, jeg vil køre musikken via deres App.

Af ren nysgerrighed, hvordan vil du så forbinde pladespiller og Beosound Stage?
Som Torben skriver, så er der spdif stik i og min rega pladespiller har indbygget forstærker, så det burde virke.

Jeg kan dog forstå at man SKAL have stage for overhovedet kunne gøre ret meget brug med beoremote one.

Men er det rigtig forstået at indbyggede apps på webos kan tilgåes direkte på beoremote?