Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#315609
Det virker heller ikke på en Sony Bravia KDL-40w605B. Jeg ser godt nok logo'en både når jeg ser DR1 og DR2, men når den røde er trykt, ser det at der ikke er internet. Og er 100% wifi er koblet til. Det fungerer heller ikke når jeg forsøger at starte DRTV fra app-menuen. Suk!
#315660
bbplayer skrev: 21. mar 2020, 15:27
fls2002dk skrev: 21. mar 2020, 14:06 Jamen jeg er virkelig ved at være træt af DR!! Jeg har faktisk altid min licens - men overvejer dælme snart at stoppe!
Det får du svært ved, når licens betaless over skatten nu, så held og lykke med den fremgangsmetode.
Det er før i 2022 - get your facts right!!
#315744
I går opdagede jeg, at HBBTV pludseligt ikke virker på mit LG C7V.
Det har virket upåklageligt ellers.
Beskeden om at trykke på rød knap kommer slet ikke op, når jeg går ind på en af DR-kanalerne mere.
Jeg har tjekket, at HBBTV er aktiveret i TV'ets indstillinger og at internetforbindelsen fungerer.
Andre med samme udfordring? Jeg kører Yousee kabel tv, hvis det betyder noget.
#315995
fls2002dk skrev: 10. jun 2020, 22:26
bbplayer skrev: 21. mar 2020, 15:27
fls2002dk skrev: 21. mar 2020, 14:06 Jamen jeg er virkelig ved at være træt af DR!! Jeg har faktisk altid min licens - men overvejer dælme snart at stoppe!
Det får du svært ved, når licens betaless over skatten nu, så held og lykke med den fremgangsmetode.
Det er før i 2022 - get your facts right!!
Fakta? Du er vist ikke over 18? Hvis du så på regning fra licens, så ville du se at du betaler mindre og mindre, så du betaler skam over skat.
#316000
Kan vi lige moderere sprogbruget her i tråden? Jeg har fjernet et par indlæg med personangreb og sprog, der ikke hører til her. Flere af den slags udbrud fra brugere, med så få indlæg på klokken, vil nok resultere i, at vi må bede dem finde andre steder at lege. Herinde taler vi pænt til hinanden!
#333269
EloNielsen skrev: 23. mar 2020, 21:29 Hej alle
Vi har et lidt underligt problem på vores Samsung UE55KS9005. Det er vigtigt at i ved, at hos os, der kører vi ren streaming og har ikke antenne kabel i fjernsynet. Vi kører DRTV, TV Play, Netflix og HBO. Alle kører sådan set fint, men DRTV har en lidt spøjs "fejl".

Når vi ser DRTV, så går der præcis 15 minutter, så slukker hele fjernsynet. Hvis vi inden for de 15 minutter når at aktivere fjernbetjeningen, ja så skyder problemet 15 minutter derfra. Det virker som om, der et eller andet sted i app'en er en indstilling om, at ved 15 minutters inaktivitet, så skal fjernsynet slukkes. Det sker udelukkende i DRTV. Er der nogen, som kender til dette problem?

Tillægsspørgsmål: er der nogen der ved, hvorfor vi ikke kan se live-tv via DRTV?
Han du mon fået løst problemet med de 15 min… for mit TV gør præcis det samme. Det er utrolig irriterende!
Vh Jo
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13