Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lennon
#305217
George1 skrev:Ok bare der er plads til alles meninger, og så kan man jo være enige om at være uenige.
Mit næste køb bliver QLED om det så bliver TCL mini LED, eller Samsung dont know.
Og mit det næste bliver igen den bedste billedperformer
,som jeg kan og vil betale - uanset teknologi .
Af JensF
#305218
George1 skrev:
Steen5 skrev:Køb et Samsung QLED som mig. Så er der ingen burn in uanset hvad og fantastisk billede.
Ja det ender jeg også med at gøre, vær klar på svinske kommentarer og tordenfluer fra OLED folket.
Nemlig! Alle os med OLED sidder på et separat forum og hjælper hinanden med at slå ned på kættere som dig der kan finde på at anbefale noget som ikke er OLED!

Eller også ser du spøgelser...

I øvrigt en spændende tråd. "Jeg her ikke et problem, men mener det er et problem."

I den seriøse ende: Flere producenter af TV har synlige algoritmer som dæmper lyset lokalt for at beskytte mod burn-in (Sony og Panasonic mig bekendt).
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#305234
Jeg har fjernet er indlæg med temmelig upassende tone. Tal pænt til hinanden ellers lukker jeg tråden.
Af George1
#305239
Tak for det, men fint nok med forskellige meninger det giver sitet indhold, ville være kedeligt hvis vi alle havde samme holdning.