Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#304578
Må jeg starte med at sige hvor fantastisk en hjemmeside dette er? Det er virkeligt det bedste og mest overskuelige sted at søge teknisk information vedr. TV (og sikkert meget andet)!

Nå nok om det! Jeg står i den situation at jeg har købt et hus, og i den forbindelse selvfølgeligt skal opgraderes på TV fronten. Spørgsmålet går helt enkelt på:

"Hvilket 75" TV til under 12.000 kr skal jeg købe?"

Jeg er bekendt med den meget lignende tråd:
viewtopic.php?f=2&t=48861
MEN MEN MEN! Det PANASONIC 75" UHD LED TV TX-75FX780E der anbefales er ikke på tilbud længere, og koster derfor 14.995 igen hvilket er lige i overkanten til mig O-O

Jeg ved ikke om det er urealistisk at det kommer på bud igen (Black Friday eller januar udsag??) men jeg holder i hvert fald øje med det!

Det ville være en fantastisk hjælp, hvis nogen herinde kunne foreslå nogle flere TV der er muligvis kunne komme et realistisk tilbud på, så de kommer ned i min prisklasse, eller selvfølgeligt et TV der allerede er i min prisklasse. :)

Jeg vil lige sige jeg har været inde på både "tilbudsjagten" og "købsanbefalinger, hvor første nævnte ikke har nogle 75" TV lige PT, og sidste nævnte er for dyre.
Senest rettet af Malthe_18726 31. okt 2019, 09:29, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bbplayer
#304579
Lige nu,
hold øje med weekend tilbud, og udsæt ikke noget til indflytning, så er tilbud jo væk men er der lang tid til indflytning, så kan det måske betale sig at vente på nyt weekend tilbud, eller ligefrem Black Friday.
#304580
Jeg ville holde vejret indtil Black Friday. Der må simpelthen komme nogle 75" på bud til den tid. Lige nu virker det lidt som om, at forhandlerne holder igen, så man ikke udvander BF-tilbuddene.

Vi holder øje med BF-priserne i en dedikeret artikel, hvor Rasmus sidder med 2 L kaffe og opdaterer vores tilbudsliste live i løbet af dagen. Der kommer et link på forsiden når vi kommer tættere på datoen.
Brugeravatar
Af bbplayer
#304581
Torben Rasmussen skrev:Vi holder øje med BF-priserne i en dedikeret artikel, hvor Rasmus sidder med 2 L kaffe og opdaterer vores tilbudsliste live i løbet af dagen. Der kommer et link på forsiden når vi kommer tættere på datoen.
Må jeg tilbyde et alternativ, en masse Red Bull :) Folk siger det også virker hurtigere for nogle , men koster så meget mere end hjemmelavet kaffe.

I skal måske gøre som pricerunner, og gå live den dag, og have en youtube kanal hvor i annoncerer og snakker tv hele dagen, og peger på gode tilbud, og måske får aktiveret lidt reklamer, og ser om live tv er for jer, kan være "next step", det er i hvert fald en god anledning for nogle.

Og i kan da tale kaffe maskiner på tilbud, hvis der er tid til andet der.
#304582
Hej bbplayer. Tak for dit svar.
Problemet er jo bare lidt at jeg ikke ved om jeg køber katten i sækken. Bare fordi et tv er sat ned, er jo ikke ens betydende med det er et godt køb. Der kan jo fx komme et tilbud fordi TV´et ellers ikke kan sælges? Og så er der andre TV hvor det er et fantastisk tilbud, og det er lige netop dem jeg søger hjælp til at spotte! :) Hvis du har nogle forslag til konkrete TV jeg bør holde øje med (og måske hvorfor) så vil jeg meget gerne høre om det :)
#304583
Torben Rasmussen skrev:Jeg ville holde vejret indtil Black Friday. Der må simpelthen komme nogle 75" på bud til den tid. Lige nu virker det lidt som om, at forhandlerne holder igen, så man ikke udvander BF-tilbuddene.

Vi holder øje med BF-priserne i en dedikeret artikel, hvor Rasmus sidder med 2 L kaffe og opdaterer vores tilbudsliste live i løbet af dagen. Der kommer et link på forsiden når vi kommer tættere på datoen.
Hej Torben Rasmussen. Tak for dit svar.
Det lyder som en fantastisk ide, det vil jeg helt sikkert benytte mig af.
Brugeravatar
Af bbplayer
#304584
Nej, men lige nu er der ingen.

Så spørg om fredagen op til tilbuddet, så når du jo at få svar igennem weekenden og kan reservere et f.eks i 48 timer(klik&hent, og droppe det hvis alle siger det sux :) (Ja , lidt misbrug men what)
#304585
bbplayer skrev:Nej, men lige nu er der ingen.

Så spørg om fredagen op til tilbuddet, så når du jo at få svar igennem weekenden og kan reservere et f.eks i 48 timer(klik&hent, og droppe det hvis alle siger det sux :) (Ja , lidt misbrug men what)
Hej bbplayer. Tak for dit svar.
Ja okay, det var jo selvfølgeligt en strategi man kunne benytte sig af. :D 8-)
#304586
Netop fordi det kan være svært at spotte hvad der er et godt tilbud eller ej, så kører vi også vores egen "tilbudsjagt", som konstant opdateres. Her kan du se om der er tale om gode tilbud eller ej:
https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php

Jeg vil anbefale dig blot at holde øje dér.
#304591
Tusind tak for alle jeres svar! Jeg føler mig bedre klædt på til hvordan jeg skal angribe det at købe nyt TV nu! Jeg holder øje med tilbudsjagten, og opretter en tråd med konkrete modeller og spørgsmål når det bliver aktuelt.
Endnu en gang tak.
Af Bull
#304592
Torben Rasmussen skrev:Jeg ville holde vejret indtil Black Friday. Der må simpelthen komme nogle 75" på bud til den tid. Lige nu virker det lidt som om, at forhandlerne holder igen, så man ikke udvander BF-tilbuddene.

Vi holder øje med BF-priserne i en dedikeret artikel, hvor Rasmus sidder med 2 L kaffe og opdaterer vores tilbudsliste live i løbet af dagen. Der kommer et link på forsiden når vi kommer tættere på datoen.

FEDT FEDT FEDT
Ser jeg frem til :)