Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thomas.poulsen
#304643
Hey jeg har xf9005 og jeg er svært glad for billede kvaliteten. Desværre jeg overhovedet ikke glad for styresystemet. Jeg er ligenu i færd med at opdatere systemet manuelt, ved at downloade en driver der forhåbentlig virker. Men det er virkelig en skam at et så godt tv'et bare er føles outdated. Der er ingen rigtige udsigter til at det kommer til at spille bedre.
Af Beckham
#304645
Hvis det er hastigheden du er utilfreds med, så pas på med at opdatere. Har en bekendt som lige har opdateret til Oreo og det blev det kun langsommere af. Det var så godt nok på XE9005, men alligevel...indmaden er vist rimelig ens.
Af M@dden
#304647
Jeg er fuld ud tilfreds med styresystemet på XG9505, det er lige så hurtigt som på ATV'et, dog ikke lige så pænt i grafikken.

Jeg kan også forstå på Torben, at der skulle være væsentlig forskel i forhold til XF90'eren.
Af thomas.poulsen
#304649
Så har jeg opdateret til Oreo, jeg kan ikke rigtigt mærke forskel umiddelbart, men jeg har fundet et script der kan offloade en masse apps som ville køre i baggrunden, det kan være næste skridt hvis jeg ikke er helt tilfreds.
Af M@dden
#304650
tjpthomas skrev:Følger med her - overvejer selv et XG95 og er helt i chok over at du fik det til 6500?! :)
Jeg havde bestilt XF90 over Klik og Hent. Derefter ringede jeg 2 gange til kundeservice for at få bekræftet, at det var klar, hvilket jeg fik at vide det var, samt jeg fik en mail om at det var stillet frem. Man ved jo, at de gør alt for at få folk ind i butikken, så jeg var på forhånd skeptisk over deres Klik og Hent.

- og rigtigt nok, de havde IKKE XF90 i butikken. Jeg blev sur, og blev tilbudt en demomodel af XF90 til 3900,- eller XG95 til 6500,-.
Senest rettet af M@dden 1. nov 2019, 11:21, rettet i alt 1 gang.
Af Basto
#304660
thomas.poulsen skrev:Så har jeg opdateret til Oreo, jeg kan ikke rigtigt mærke forskel umiddelbart, men jeg har fundet et script der kan offloade en masse apps som ville køre i baggrunden, det kan være næste skridt hvis jeg ikke er helt tilfreds.

Hvad er det for et cript? Det må du da meget gerne dele ?

Mvh Michael
Brugeravatar
Af bbplayer
#304662
Tror nu bare det, er et script som køres igennem "ADB", og så kan man afinstallere flere pakker og tjenester som man ikke ønsker at bruge.

Jeg har lagt lign. kommandoer op som enkelt stående linjer for lang tid tilbage, hvor jeg selv kiggede på optimering af Sony AndroidTV, synes næsten ikke det var så meget værd alligevel. Så efter Oreo opdatering skippede jeg det.


se mere her: viewtopic.php?f=2&t=41559&p=285286