Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#306281
I aften på DR1, kl 21.55-22.40 Forsvundne Rabatter til Black Friday?

"Store rabatter og gode tilbud lokker hver eneste uge masser af danskere i butikkerne. Men kan du stole på tilbuddene? Kontant undersøger tilbudsmarkedet og afslører, at en af Danmarks største elektronik-kæder systematisk lokker kunderne med tilbud, som slet ikke findes i butikken. O-O Når kunderne går forgæves, skal de i stedet overtales til at købe en anden og dyrere vare, som butikken tjener mere på."

Hej Hej Elgiganten og Power? :o :s
Af Bull
#306286
Stefdk skrev: 26. nov 2019, 22:57 Jo, de trækker først pengene når det bliver sendt. Jeg bestilte selv igår, og får leveret på tirsdag. Så HVIS det nu skulle komme længere ned (Jeg tror ligesom Kronholm heller ikke på at det gør) men så kan den nå at blive annulleret fredag. :-)
Super..
har du snakket med dem ??
skal du bare ringe ind og annullere den så ?
Af Bull
#306290
Aviax skrev: 26. nov 2019, 23:15 Hej alle,
Jeg tror jeg netop lige har fundet Samsung 65Q90R i Tyskland til lige under 20.000 kr.
Dog har det lidt et andet modelnummer.

Nogen der kan bekræfte det er rette tv? 😊

https://www.mediamarkt.de/de/product/_s ... 30676.html

https://www.saturn.de/de/product/_samsu ... 30676.html
Har fundet det lid billigere herinde
https://www.idealo.de/preisvergleich/Of ... msung.html


men kan desværre ikke svare på dit spørgsmål med model numre..
har selv stået med samme tanke angående LG C9
Af Stefdk
#306295
Bull skrev: 27. nov 2019, 08:24
Super..
har du snakket med dem ??
skal du bare ringe ind og annullere den så ?
Jeg har ikke været i kontakt med dem. Men hvis det overhovedet bliver aktuelt, kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle kunne nå at at annullere ordren når den jo først sendes i næste uge :-)
Af vagn.sander
#306297
Stefdk skrev:
Bull skrev: 27. nov 2019, 08:24
Super..
har du snakket med dem ??
skal du bare ringe ind og annullere den så ?
Jeg har ikke været i kontakt med dem. Men hvis det overhovedet bliver aktuelt, kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle kunne nå at at annullere ordren når den jo først sendes i næste uge :-)
Havde også tænkt jeg ville købe dette tv.. men må indrømme jeg synes det er træls at man ikke få den med det sammeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af Stefdk
#306299
vagn.sander skrev: 27. nov 2019, 10:09
Stefdk skrev:
Bull skrev: 27. nov 2019, 08:24
Super..
har du snakket med dem ??
skal du bare ringe ind og annullere den så ?
Jeg har ikke været i kontakt med dem. Men hvis det overhovedet bliver aktuelt, kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle kunne nå at at annullere ordren når den jo først sendes i næste uge :-)
Havde også tænkt jeg ville købe dette tv.. men må indrømme jeg synes det er træls at man ikke få den med det sammeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det kan jeg godt forstå. For mit vedkommende er det dog selvvalgt, da jeg blev nødt til at vælge at få det leveret med indbæring da jeg ikke har mulighed for det selv. Så der var tirsdag i næste uge eneste mulighed hvor det passede her. Men dem der bestiller nu er jo tvunget til at vente hvis Elgiganten er eneste sted med den pris. 😊
Af kenzo
#306314
Jeg synes da LG C9 55" til 7999 kr. er et udmærket tilbud, som jeg iøvrigt selv har bestilt ;) Jeg kan se nogen her rynker på næsen... det var allerede faldet en del op til Black Friday og var landet omkring 11500 kr. som mindste pris nogensinde. Jeg havde faktisk haft et håb om den ville falde til 10000 kr. og troede ikke mere, idet min erfaring fra tidl. BlackFriday er at prisen i Power/Elgiganten sjældent falder meget i.f.t. billigste netpris og slet ikke på nye modeller. Prisen var vist på 14000 kr. i Elgiganten inden den røg ned på de 7999 kr. Så der slog jeg til :-) Any comments? Og tror I der er en chance for den kunne blive endnu billigere på selve Black Friday? Jeg tvivler, idet Elgiganten/Power vel allerede har tømt lagrene.
Af Stefdk
#306321
kenzo skrev: 27. nov 2019, 15:07 Jeg synes da LG C9 55" til 7999 kr. er et udmærket tilbud, som jeg iøvrigt selv har bestilt ;) Jeg kan se nogen her rynker på næsen... det var allerede faldet en del op til Black Friday og var landet omkring 11500 kr. som mindste pris nogensinde. Jeg havde faktisk haft et håb om den ville falde til 10000 kr. og troede ikke mere, idet min erfaring fra tidl. BlackFriday er at prisen i Power/Elgiganten sjældent falder meget i.f.t. billigste netpris og slet ikke på nye modeller. Prisen var vist på 14000 kr. i Elgiganten inden den røg ned på de 7999 kr. Så der slog jeg til :-) Any comments? Og tror I der er en chance for den kunne blive endnu billigere på selve Black Friday? Jeg tvivler, idet Elgiganten/Power vel allerede har tømt lagrene.
Det passer nok meget godt med de 14.000,- i førpris for dit 55". 65" som jeg selv har bestilt lå jo først på de 19.995,- flere steder, men nu er det nede på 15997,- og så stadig på tilbud til 11.999,- hos Elgiganten. Ved selvfølgelig ikke om de andre også er tilbud. Power har det til 14.999,-
Tror heller ikke de kommer længere ned. Men man ved aldrig. Jeg troede heller ikke at jeg ville kunne købe 65" til 11.999,- 😅
Brugeravatar
Af elcom
#306336
kenzo skrev: 27. nov 2019, 15:07 Jeg synes da LG C9 55" til 7999 kr. er et udmærket tilbud, som jeg iøvrigt selv har bestilt ;) Any comments? Og tror I der er en chance for den kunne blive endnu billigere på selve Black Friday? Jeg tvivler, idet Elgiganten/Power vel allerede har tømt lagrene.
LG C8 kom umiddelbart på sidste års Black Friday/Week/Month kun ned på omkring 9.997,-kr. Så jeg blev voldsomt overrasket da C9 røg helt ned på 7.999.
Kommer den til på et tidspunkt at kunne fås billigere? Det er meget muligt, men jeg tvivler stærkt på at det bliver på denne side af nytår.
Power havde jo lige sat B9 på BF tilbud til 7.999,- og blev så taget på sengen af Elgiganten.
Af Grandahl
#306343
De får solgt nogle LG OLED, de C9 er også udsolgt i Elgiganten
Af kenzo
#306348
elcom skrev: 27. nov 2019, 17:27
kenzo skrev: 27. nov 2019, 15:07 Jeg synes da LG C9 55" til 7999 kr. er et udmærket tilbud, som jeg iøvrigt selv har bestilt ;) Any comments? Og tror I der er en chance for den kunne blive endnu billigere på selve Black Friday? Jeg tvivler, idet Elgiganten/Power vel allerede har tømt lagrene.
LG C8 kom umiddelbart på sidste års Black Friday/Week/Month kun ned på omkring 9.997,-kr. Så jeg blev voldsomt overrasket da C9 røg helt ned på 7.999.
Kommer den til på et tidspunkt at kunne fås billigere? Det er meget muligt, men jeg tvivler stærkt på at det bliver på denne side af nytår.
Power havde jo lige sat B9 på BF tilbud til 7.999,- og blev så taget på sengen af Elgiganten.
Yep life præcis! Jeg så B9'eren til 7999 i Power om morgenen og fik straks overbevist mig selv om der var er godt køb selvom jeg egentlig havde mine øjne på C9. Da jeg så var nede i butikken tirsdag aften var B9 udsolgt og C9 stod udstillet til 14999. Da jeg så kom hjem faldt jeg idelig over C9 til 7999 hos Elgiganten... Måtte knibe øjnene sammen for at se om jeg så rigtigt og det ikke var B9 eller C8 ;-) Nu må vi se hvor længe der går før det faktisk kommer!
Af Fonzer
#306355
Aviax skrev: 26. nov 2019, 23:15 Hej alle,
Jeg tror jeg netop lige har fundet Samsung 65Q90R i Tyskland til lige under 20.000 kr.
Dog har det lidt et andet modelnummer.

Nogen der kan bekræfte det er rette tv? 😊

https://www.mediamarkt.de/de/product/_s ... 30676.html

https://www.saturn.de/de/product/_samsu ... 30676.html
lidt af en køretur, men der er 500euro cashback, så den kommer noget ned i pris.

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_s ... 11319.html
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9