Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrelleJensen
#306083
Spørgsmål fra BF nybegynder her: På fredag, vil de tilbud der annonceres på diverse butikkers hjemmeside også gælde i deres fysiske butikker, eller har hvert varehus deres egne tilbud? Tænker i situationen hvor man ikke når at købe det online, kan man der i stedet stå i kø til åbning af den fysiske butik?
Brugeravatar
Af bbplayer
#306084
Korrekt, nogle tilbud annonceres online, og resten skal du finde i butikkerne.

Så enten kø på nettet, og langsomt, eller kø , fysisk ved butikken, langsom, kold, og ikke så sjov som den lune stue. De lover jo ikke ligefrem sommertemperaturer fredag :)

Du burde også allerede se det på reklamerne, hvor der nok står, kun i fysisk butik.
Af ChrelleJensen
#306085
Okay, tak! Giver mening!
Er der erfaring med om de bedste tilbud er at finde online, eller er der en lige så god chance for at finde et godt tilbud i butikkerne?
Af Grandahl
#306088
Hvad priser er det i går og regner med?
Af Grandahl
#306094
Tror godt du kan springe denne black friday over så.
Af Grandahl
#306130
Har en kammerat der prøvede at købe en af de 500 LG B9 til 7999kr her i dag, de var allerede udsolgt.. Han fik dog fat i en C9 til samme pris i Elgiganten.
Af Stefdk
#306262
Ja, jeg ville skynde mig at smide en bestilling hos Elgiganten imens det stadig er muligt at gøre det online. Power har ændret deres pris, så Elgiganten er den eneste der har det til 11.999 kr. lige nu. :-)
Af Arnoldi
#306264
Er der nogen der har et bud på om Sony 55" OLED skærme kommer på tilbud på fredag (eller inden for den sags skyld)? Min plan B er LG C9 55"....
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9