Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bull
#305829
Rasmus Larsen skrev: 21. nov 2019, 14:09 Vi hører, at B8 og C8 er udgået. Så skal det være fordi en forhandler har fundet et parti på et restlager et sted i Europa. Det kan selvfølgelig ikke udelukkes.
Okay ja vi må vente at se...

hvad skal du så ha købt i år ;)
Af purtsak
#305925
Nu kan man læse powers og elgigantens. Avis for næste uge jeg synes ikke jeg er vildt imponeret ved godt power først skulle komme med nogle ekstra tilbud hverdag kl 16 elgiganten tilbud på er det xbox s digital 777kr tror jeg det var med 3 spil og var detca 2400kr for xbox one x med 2 spil så lidt skuffende iforehold til hvad jeg vil have
Af Bull
#305928
Nej det er da ikke noget at råbe hurra fra.. Måske man skal kigge i Tyskland om de kommer med noget vildt..
Af purtsak
#305931
Ja hvad sker der egentlig hvis man køber xbox i tyskland eller amazon uk lige som med film kan de have landecoder? Eller hvad det hedder
Brugeravatar
Af moose74
#306005
Hvilke 55” TV der måske kom under 7000kr på fredag ville være godt at gå efter ?

Skal bruges med et ATV 4K så smart funktionen behøver ikke være Top notch


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af Bull
#306007
Så vidt jeg har læst mig frem til med diverse test osv så kontra pris så for du mest for pengene ved et LG C9 eller C8 hvis man er heldig at kunne opstøve det..
Af Bull
#306019
Ja det er korrekt.. Men så er det jo kanon at flatpanels har i deres, Tilbudsjagten Historisk laveste pris, så. Kan man holde lidt øje med om det kan betale sig.. Er tilbuddet heller ikke alt for godt må det vente til januar
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9