Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af George1
#304426
bbplayer skrev:
George1 skrev:Har selvfølgelig læst flere gange men ikke fundet et klart svar, ej heller fået et jeg forstår, derfor tillader jeg mig at spørge igen, men er jo heller ikke så klog/ vidende som dig Bbplayer
Hvis du mener jeg er klog nok til at læse artiklen og forstå den, så har du ret, det kan du jo bare selv gøre.
Hvis du ikke kan læse og forstå, så har du et helt andet problem, og så er det jo helt iorden at du må spørge flere gange :)

Jeg er ellers ret sikker på at teamet her på siden, skriver anmeldelser som de håber rigtig mange kan forstå det meste af, så læsere ikke skal spørge igen om det samme som beskrives der.
Det må så fortælle dem at du altså mener, at de skriver artiklerne dårligt og for svære at forstå.
Du behøver da ikke at forklare mig hvad jeg skal fortælle, det styre jeg selv.
Mht. at læse og forstå synes jeg du er mester i at skrive, så kun meget få forstår hvad du mener, sorry bbplayer.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#304427
George1 skrev:Ok! se det var infoBilledeBilledeBillede, takker.. mener nu stadig der er få gl. q900 som jeg vil lure på/overveje, da jeg sidder lige for skærm, og ikke er stor fan af U.W.A.
Hvor har du fundet den gamle? De steder jeg har spottet den, har det været med wide angle.
Af George1
#304430
Power har demo modeller tilbage?
Bilka har også kan jeg se.