Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#303754
Torben Rasmussen skrev:Det var dig der brugte argumentet med, at folk integrerede højttalere i loft og væg i stedet. Man KAN gøre det, men indtil videre har vi ikke rigtig hørt om nogen der reelt GØR det.
Der er helt sikkert ikke mange i gamle huse som bygger sine højttalere ind i vægge, hvis huset ikke er designet til formålet, der skal jo stadig tages højde for lydbillede, og derfor er det jo i nybygget huse man oplever det, når de også koster 20mil+

Udover det, så skulle i måske teste besøgende, som i har gjort med disney+ , se hvor mange har tv på væggen og hvor mange har et gulv eller tv bord til sit tv, det må da give et billede af det som eksperter mener B&O ikke kan gøre sig på mere.
#303756
Jeg forstår altså slet ikke argumentationen her. Du siger nu, at det kun er huse til 20 millioner, som har indbygningshøjttalere? Og at et B&O TV ikke kan hænge på væggen, eller hvad?

Den ene person jeg kender med indbygningshøjttalere har dem i et hus med mindst 50 år på bagen.

Det står dig frit for at oprette afstemninger for at se hvad folk har i stuerne, men jeg forstår stadig ikke hvorfor det er relevant for diskussionen. Eclipse kan fint hænge på en væg også.
#303757
Martin Sjøstrand skrev:Sikke noget vrøvl. Det er bare postulater fra dig. Vis mig nogle designblade og indretnings/boligmagasiner der understøtter det du siger, for jeg kan ikke genkende det, og hvis du ikke har noget der bakker dine påstande op, så har jeg lige så meget ret som du har.
Du skulle tage og se nogle livsstil programmer, jeg gider slet ikke argumentere når youtube og tv programmer om huse og livsstil alene dokumenterer hvordan man bygger boliger i millionklassen, og hvordan tv skærme fylder mindre men er større idag. Postulat er uden dokumentation, det er dit med en nabo.
Jeg har youtube og en masse tv programmer som handler om indretning, vil du have mere, jeg gider simpelthen ikke linke til disse programmer.
#303758
Torben Rasmussen skrev:Jeg forstår altså slet ikke argumentationen her. Du siger nu, at det kun er huse til 20 millioner, som har indbygningshøjttalere? Og at et B&O TV ikke kan hænge på væggen, eller hvad?

Den ene person jeg kender med indbygningshøjttalere har dem i et hus med mindst 50 år på bagen.
Tror nok mere du læser , hvad du ønsker at høre, så skal vi ikke holde os til at tv skærme ikke er et møbel, og tv skærme er og bliver sorte plader på en væg , som var indlæggets udgangspunkt.
#303760
Torben Rasmussen skrev:
bbplayer skrev: Jeg har youtube og en masse tv programmer som handler om indretning, vil du have mere, jeg gider simpelthen ikke linke til disse programmer.
Og sådan ender diskussionen jo ofte...
Især hvis man ikke gider se dem, og bor i en verden hvor man tror det er 1970 og folk stadig har CRT skærme på gulvet i hele verden.
#303761
Jeg er stadig ikke med på hvor det med “gulvet” kommer fra. B&O har 1 fladskærm i sortimentet og den fås med hele to forskellige vægbeslag. Ja, den fås også med en stand, men ikke pr default.

Jeg er som sagt all-in på at de dropper fladskærme i det hele taget, men din argumentation for hvorfor salget glipper pga en gulvstand er bare mystisk.