Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#302925
LG's lcd tv får som regel ikke den bedste kritik med på vejen. Et bud i denne prisklasse kunne være Sony XF9005. Læs evt. anmeldelsen her på sitet. Derudover kører Bilkas hvis tilbud på LG B8 Oled lige nu.
#302927
Beckham skrev:LG's lcd tv får som regel ikke den bedste kritik med på vejen. Et bud i denne prisklasse kunne være Sony XF9005. Læs evt. anmeldelsen her på sitet. Derudover kører Bilkas hvis tilbud på LG B8 Oled lige nu.
Enig.

Skal det være LCD så se efter Sony og OLED så er B8 et godt bud,hvor Sony nok er lidt dyrere med deres billedbehandling.
#302931
Grandahl skrev:https://www.pricerunner.dk/pl/2-4634988 ... ign-Priser

Det er ved denne her du får mest tv for dine 6000kr, det kan der ikke være så meget tvivl om, det ville være en no brainer herfra.
Fuldstændig vanvittig pris!! :s

For 4 år siden kostede et 55" OLED (modellen EG960V) på listepris ved lancering...37.999 kr (!) og se nu knap 1500 dage senere... ;;)

Konkurrenterne og deres teknologier må grædende se til.
#302936
OK tak, B8'eren har jeg også kigget på.. Dog er der ikke mange steder (tæt på) der har det. Jeg må til fields.

Og burn-in er vel ikke noget jeg skal være urolig for vel? Jeg havde et plasma før som jo også kan få burn-in, det skete dog ikke. 8-)
#302941
OLED er mere modstandsdygtige end plasma mod burn in.. Det kan dog forekomme.. Hvis du ser alm tv er risikoen minimal.. Det jan dog fremprovokeres ved f.eks at sætte den på News flere timer dagligt f.eks. Den røde bjælke der kører der kan være skadeligt, flere der brugte meget tekst tv har også mærket det.