Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Brugeravatar
Af Aldin
#302896 Hej jeg har købt et LG w8 65 tommer wallpaper på åbnings tilbud, opsætningen var lidt bøvlet selve kablet fra skærmen er enorm stift og umuligt at arbejde med, der for svært at gemme soundbaren og tilslutte mit sonos 5.1 Dagen efter tog jeg det retur og bestilte et LG oled C9 65 tommer til samme pris 18.888 kr nu er jeg i tvivl om jeg skal lave om på det og afbestille C9 og få w8 tilbage da den mulighed stadig er muligt.?
Brugeravatar
Af hans123
#302897 Smag og behag.

Samt opsætning og helhed i stuen

Billedet er ens
Af kronholm
#302899 Kort opsummeret er det vel design + twin tuner vs. Hdmi 2.1 / hdmi e
ARC + muligvis bedre processor.

Selv om c9 ikke er grimt.
Brugeravatar
Af bbplayer
#302900 Jeg ville nok beholde C9 , selvom W8 er super flot, så er deres tvbar godt nok ikke så pæn, og du mister næsten muligheden for et alternativ som soundbar.

Som Kronholm nævner, er der også andre fordele der på C9 :)

Så jeg stemmer på C9, hvis altså ikke du mener du lever yderst designmæssigt flot og en wallpaper giver det ekstra i stuen som almindelige skærme stadig ikke kan.
Brugeravatar
Af Aldin
#302901 Nej lever ikke designmæssig w8 har masser wow effekt man som i nævner C9 har nyer processor og hdmi 2.1 den er bedre rystet til fremtiden, det bar ikke så tit at man for mulighed for at købe Wallpaper serien til under 20.000kr
Brugeravatar
Af bbplayer
#302902 Jeg tror desværre wow effekten, varer en uge, og så begynder det at blive hverdag ;(
Af kronholm
#302903 Vil også sige at hvis det var 65" oled jeg var ude efter til power åbningen, så havde jeg nok snuppet b8'eren til 10.000... Der synes jeg man fik mest for pengene.

Men man kan måske stadig få dem til den pris ved elgiganten eller bilka. Det er bare ikke på online lager... Så er spørgsmålet om dem de har i butikkerne så er dem kunderne har returneret.

Men vi er alle forskellige. Jeg bestilte c9'eren. Som forhåbentligt bliver leveret engang.