Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#302698
Hej
Jeg har et ældre Sony Bravia smart TV. Der er Netflix installeret på forhånd, og der er applikation der hedder Aktivering af udvidede funktioner, hvilket som jeg forstår skulle give adgang til flere tjenester.

Når jeg går ind under aktiveringen, siger den jeg skal oprette bruger på sonyentertainments hjemmeside og aktiverer mit TV med en kode som mit TV giver mig. Dette har jeg gjort, og mit TV siger at TV'et er registreret.
Så skal jeg trykke bekræft, hvilket jeg gør. Det eneste der sker er dog at den kommer med loading ikonet oppe i højre hjørne, men den bliver på siden og stopper loading ikonet, som om jeg ikke har trykket bekræft.

Jeg har prøvet at opdatere internet indhold, har haft slukket for TV, og jeg har tjekket om der er nyere software til TVet.

Nogen der har et bud på en løsning? :)

Mvh
Christian
#302702
TV model? Så får du måske et bedre svar.

Jeg har aldrig set dette på Android baseret tv, så her findes det ikke og Sony kræver det ikke. Måske tænker du Samba TV? Det er ikke aktuelt at aktivere i Danmark og giver ikke mere tv, udover du medvirker i at sende dine personoplysninger fra tv til reklame markedet, så de ved hvad du vil se.
#302708
Det er Sony Bravia KDL-32W653A, og det er på account.sonyentertainmentnetwork.com/services jeg skal tilføje tv'et.

Jeg så på et andet forum hvor en havde samme problem, ud fra hans beskrivelse af loading ikon lød det ikke til at være samme model som mit TV. Der var bare ingen respons på hans post.