Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af P0e
#302182
Hej igen

Jeg har endelig fået pakket min nye B8 ud af kassen, og hold nu op hvor er jeg glad :)

Men jeg kan simpelthen ikke se om der er en film på fronten af tv'et? Der er to klistermærker i de nederste hjørner, som er lette at fjerne, men er der en film der dækker hele skærmen? Mine gamle lorte øjne kan simpelthen ikke se det, og jeg vile ikke begynde at pille i hjørnerne hvis ikke der sidder noget. Med fare for at ridse skærmen.

Filmen på bagsiden har jeg allerede fjernet.

På forhånd tak
Brugeravatar
Af bbplayer
#302186
nej, der er ingen film, hvis du ikke kan trække i det med et klart markeret klistermærke som du også selv nævner. Så prøv ikke.
Af Lars J
#302191
Pakkede mit 65 C8 ud i lørdags og der var film på. Markeret forneden i hjørnerne med rød farve at her måtte der trækkes.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302192
Det vil være tydeligt markeret hvis noget skal pilles af, som i dit tilfælde. Undtagelsen er filmen på bagsiden, som normalvist ikke er markeret, men som heller ikke ligner noget, der skal blive siddende.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302202
Vær OBS på, at skærmen SKAL have det der røde hjørne, som indikerer, at filmen kan trækkes af. Har den ikke dét, så er der ikke film på. Det kan være resultat af at skærmen har været pakket op tidligere.