Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#301792
Beckham skrev:Så er det altså heller ikke værre. Jeg har en XE93 som står på samme SOC. Her tager det under 4 sekunder.
George1 skrev:Køb evt. dyret hvor der er 30 dages retur ret, så kan du jo se om det er noget du kan holde ud i længden.
Ja, det kunne man selvfølgelig gøre :)
#301793
henrik.yde skrev:Du behøver ikke en ekstern Chromecast, det er altid indbygget i Android TV. Og der er også satelit- tuner i, så man behøver heller ikke en boks.
Så når jeg har et gammeldags antennestik, så kan jeg smide den direkte i tvet og droppe yousee boksen? :) for det kunne satme være lækkert.
#301794
philip.vesterdal skrev:Har netop for en måned siden købt et Xf9005 i 65" og det er super lækkert. Gav 8444,- i Power.

Kører alt TV og streaming gennem AppleTV og det spiller bare, især 4K ved Netflix.

Kan klart anbefale dette TV.
Hvordan er følelsen af tvet? Er det langsomt? :) er du glad for farverne? Noget der "lakker"?
#301795
keld.larsen skrev:jeg har ikke modtaget tv endnu, kommer i morgen, men jeg tænker tilsutte en alm chromecast, så kan man bruge den som fjernbetjening, det er vel også det langt de fleste i dag gør, ellers apple tv
Hej :) Har du fået leget lidt med tvet?
#301796
Fhn1984 skrev:
henrik.yde skrev:Du behøver ikke en ekstern Chromecast, det er altid indbygget i Android TV. Og der er også satelit- tuner i, så man behøver heller ikke en boks.
Så når jeg har et gammeldags antennestik, så kan jeg smide den direkte i tvet og droppe yousee boksen? :) for det kunne satme være lækkert.
Det tænker jeg da. Nu ved jeg ikke helt hvilket setup du har, men hos Stofa er det f.eks. ikke nødvendigt med en boks.