Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#301565
Hej,

Jeg har besluttet mig for at købe nyt tv, men som nybegynder er det lidt af en jungle af muligheder, udtryk og anbefalinger som rammer mig.

Jeg ved at mit budget er på 7000-8500 kr. At TV’et skal være 55 tommer og skal monteres på en Vogel MotionMount i min stue. Min stue er meget lys og TV kommer til at hænge 2 meter fra et stort vindue. TVet bruges primært til streaming af serier samt sport.

Lige nu har jeg et mindre LG som jeg er meget glad for. Af andre er jeg blevet anbefalet både et LG Oled og et LG Nano.

Har i et bud på hvilket tv jeg skal købe?
#301567
Den ligger ligetil for mig.. Det ville blive et LG OLED enten B8 eller C8 afhængig af tilbud.

Den er klasser bedre end deres Nano LCD skærme, hvis du kommer i en fysisk butik vil du sandsynligvis opleve at de vil sælge dig en af deres LCD skærme.. De er sælgere, ikke rådgivere og vil sælge dig det produkt de tjener flest penge på.. OLED skærme er trykket så meget ned i pris at fortjenesten er lille. De går ligeledes ikke af vejen for mildest talt urigtige oplysninger for sælge dig deres ønskede produkt, det har jeg selv oplevet.