Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#300629
Beklager. Det er vores nye CMS nyhedssystem, som har smadret den. Jeg skal have skrevet al koden om til den, så der går nok lidt tid før den er klar igen. Alternativet er at flytte den uden for CMS...
#300738
En tilføjelse dertil er, at det har vist sig noget mere tidsbesparende, hvis billedet i forvejen har et TV på væggen, som så redigeres ud. Det er nemmere for mig, at få skaleringen rigtig, hvis man kan teste med billedet MED TV på først og så skifte til billedet uden TV bagefter.

Men det her med vinkelret (i begge planer) er ret essentielt. Vi har fået mange billeder, hvor de er taget stående eller fra siden og det er tæt på umuligt, at få dem rettet pænt op i Photoshop. Der er også en del billeder, som er taget for tæt på, så der næsten ikke er nogen omgivelser med. Det giver måske fin mening for ham, som kender stuen, men for alle os andre, så er det ikke så sjovt hvis man ikke kan se stuen også.
#300741
Cool! Det virker også fint igen hos mig, har prøvet i Chrome browser på PC og Iphone/Safari . Tak.

En smart feature ville være hvis man selv kunne uploade et billede sin stue og så lave størrelses justeringen ud fra et online tool. Men det er nok et større projekt.