Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#300053
Hej Flatpanels,

Mine svigerforældre skal have nyt TV + soundbar. De har været i Hifi-klubben og er faldet for samsungs nye Q90R 55" samt Formation Bar med bass (pga design og fin lyd).

Samsung QE55Q90R 19,990
B&W Formation Bar 9,299
B&W Formation Bass 8,199

Samlet: 37488 .-

Er der nogen her der har noget at tilføje, eller evt. fif til steder der har rabat/er billigere, men med samme garanti osv.?

Tak
#300054
B&W er der jo ikke mange der sælger herhjemme og valget af Q90R er pt. et af de dyre da den er helt ny på markedet. Jeg synes prisen på 55"-modellen er for høj og jeg har ikke lige et fif til at finde den med rabat ud over, at holde øje med vores tilbudsjagt.

Garantien får du nok ikke udvidet til mere end 2 år, hvis du køber andre steder, med mindre du ser på separate forsikringer. Vi lavede sidste år et tjek:
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1522046246
#300056
Hifiklubben er svære at handle med.
Jeg mener, der findes andre løsninger, der er mindst lige så gode til omkring halvdelen af prisen.
Hvis de kan overtales til 65", er det også indenfor budgettet; stadig med penge til overs...
#300057
LazerSyn skrev:Hej Flatpanels,

Mine svigerforældre skal have nyt TV + soundbar. De har været i Hifi-klubben og er faldet for samsungs nye Q90R 55" samt Formation Bar med bass (pga design og fin lyd).

Samsung QE55Q90R 19,990
B&W Formation Bar 9,299
B&W Formation Bass 8,199

Samlet: 37488 .-

Er der nogen her der har noget at tilføje, eller evt. fif til steder der har rabat/er billigere, men med samme garanti osv.?

Tak
Hvis de kan vente lidt med Q90 åbner power nye butikker efter sommerferien, der plejer at være gode besparelser at hente.
Der er selvfølgelig ikke 3 års garenti, kan forøvrigt anbefale en plus forsikring der dækker elektronic, kan tegnes billigt ved ens eget forsikringsselskab.