Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Eivind
#299638
Hej
Var rundt på min jagt efter efter et tv og kom så forbi en butik hvor de reklamerede med at de havde model XX på lager og den kunne udleveres på 1 time
Spurgte så sælgeren hvordan og hvorledes det så hang sammen og det vidste sig at den eneste de havde var udstillings modellen - hvor kassen ikke eksisterende mere og hvor fod osv var en del ridset.

Hvordan undgår jeg at få en udstillings model / demo - hvis jeg laver en “put i kurv” på deres hjemmeside ?
Kan jeg tilføje i fritekst at jeg vil have en ny og uåbnet model ?

Tak

Eivind
Af Supergris
#299647
Hvis der er tale om en udstillingsmodel, vil det stå under annoncen: "Demo/udstillings-modeller kan forekomme"...
Af Eivind
#299665
Men det gjorde der ikke - ikke engang selvom jeg valgte butik eller hvilke butikker der havde lager
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#299680
De må ikke sælge dig en demomodel uden at oplyse dig derom, så dit eksempel må være resultat af forkert lagerstatus.
Brugeravatar
Af bbplayer
#299692
Power som eksempel har forklaret mig flere gange at deres status på internettet ikke stemmer overens med butikslager, det blev så begrundet i at deres backup for dette var hovedlager, som de kunne hente hjem fra, hvis en (jeg) bestilte hos dem nu. Det har de så prøvet et par gange med mig. Der var aldrig tale om demo modeller, dem ville de ikke af med, hvis de var udstillet.