Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#299508
Q9FN er et bedre tv end Sony overall, ydermere får du jo One C boks med og den fede remote, også bedre til HDR, hvis du ikke vil have OLED er Q9FN det bedste alternativ til prisen ,om det er kr 5000 mere værd , prøv at se skærmene i virkeligheden og lav din egen vurdering.
#299516
Fedt jeg vil prøve og kig på Q9FN hvis jeg ikke kan leve med tint mit mit Oled.


Omvendt har jeg os overvejet Q8FN pga. Besparelse på 4000kr kan bare ikke finde ud om de mange flere zoner 9 har er så meget bedre ved HDR . Ellers lyder det til billede kvaliteten er meget ens jo ?

Omvendt klare samsung tv kanaler på samme høje plan som xf90?

Det meget vigtigt de ser acceptabelt ud ser nemlig mest tv og kun kun 30/40 procent film i HDR
#299632
Det var os den jeg mente Torben.

Nå men prøver igen Sony ændrede datoen for afhentning af mit tv til fredag.

Hvad er mine chancer for de ombytter mit tv for ? Har svært ved og finde svar.


Slet ingen der har erfaringer med Sony,s servicebrocker/service center. Om de ombytter eller ?

Hvad er tommelfinger reglen ved lignende sager Hvornår de ombytter ?

De siger os hvis de ikke finder fejl så det for egen regning.. Så har svært ved og se hvor landet ligger lige

Undskyld jeg spøger om de samme ting flere gange de frustrer mig bare helt vildt.

Lige et andet spørgsmål hvor stort et problem er de lysende undertekster på Q9FN ved HDR ?
#299666
Med dit fokus på fejlfrit billede kan jeg tænke mig du også vil kunne spotte burnin/retention med det samme. Og det er desværre et meget relevant problem med OLED idag, som ihvertfald LG ikke accepterer som deres problem.

Istedet henviser de til de ansvarsfraskrivelser de bringer i deres bruger manual.

Derfor hvis du ikke allerede er vidende om at burn in kan opstå selv ved normal brug, så bør du måske undersøge problemet og vurdere med dig selv om du tør tage chance eller hellere vil fortryde dit køb nu du har muligheden for det.