Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Niklas_S
#297086
MRP9000 skrev:Jeg takker for svarene :)

Tror jeg hopper på en C8 imorgen, hvis det ellers er til at få bestilt.

En ting der virker meget mærkeligt ved power.dk er at for 2 dage siden stod lagerstatus til 50+ på C8, imorges var den så ændret til 15+, og nu er den ændret til meget få på lager. Virker mystisk, da jeg ikke kunne forestille mig at folk bestiller det til fuld pris når nu det kommer på bud imorgen ::l
Husk at det er kø tilbud, så du skal i butikken og hente.
Har lige været i Power Glostrup, og der ville de også få 5 stykker hjem til imorgen. Så man kan åbenbart også hente i de andre butikker til den pris.
Brugeravatar
Af bbplayer
#297094
Niklas_S skrev:
MRP9000 skrev:Jeg takker for svarene :)

Tror jeg hopper på en C8 imorgen, hvis det ellers er til at få bestilt.

En ting der virker meget mærkeligt ved power.dk er at for 2 dage siden stod lagerstatus til 50+ på C8, imorges var den så ændret til 15+, og nu er den ændret til meget få på lager. Virker mystisk, da jeg ikke kunne forestille mig at folk bestiller det til fuld pris når nu det kommer på bud imorgen ::l
Husk at det er kø tilbud, så du skal i butikken og hente.
Har lige været i Power Glostrup, og der ville de også få 5 stykker hjem til imorgen. Så man kan åbenbart også hente i de andre butikker til den pris.
Så har du hørt/læst forkert.

Vi er helt euforiske over, at vi åbner vores første butik i Køge. Derfor har vi udvalgt 5 køtilbud, der har samme lave pris som til åbningsfesten i Køge - uanset om du handler i en af vores andre butikker eller på power.dk.
Af Niklas_S
#297098
bbplayer skrev:
Niklas_S skrev:
MRP9000 skrev:Jeg takker for svarene :)

Tror jeg hopper på en C8 imorgen, hvis det ellers er til at få bestilt.

En ting der virker meget mærkeligt ved power.dk er at for 2 dage siden stod lagerstatus til 50+ på C8, imorges var den så ændret til 15+, og nu er den ændret til meget få på lager. Virker mystisk, da jeg ikke kunne forestille mig at folk bestiller det til fuld pris når nu det kommer på bud imorgen ::l
Husk at det er kø tilbud, så du skal i butikken og hente.
Har lige været i Power Glostrup, og der ville de også få 5 stykker hjem til imorgen. Så man kan åbenbart også hente i de andre butikker til den pris.
Så har du hørt/læst forkert.

Vi er helt euforiske over, at vi åbner vores første butik i Køge. Derfor har vi udvalgt 5 køtilbud, der har samme lave pris som til åbningsfesten i Køge - uanset om du handler i en af vores andre butikker eller på power.dk.
Jeg har 100% ikke hørt forkert. Så har sælgeren ikke været klar over det i butikken. Han sagde vi skulle køre til Køge.
Men det vil jeg sige videre til min kammerat. Så slipper han da for at køre til Køge.
:D
Af MRP9000
#297107
Ja nåede heldigvis at få et, nu er det sat op til 8880 igen 8-)

Men Elgiganten har det os til 7770 kr, dog først med levering D 27/5 :)

Nogle der kender til hvilke indstillinger der er godt til tv’et? Læste engang en artikel om nogle indstillinger der skulle slåes til for at mindske risikoen for burn in
Af Moulder
#297112
Bilka har nu i en uge haft det til 7777,-
Jeg kørte direkte ud og hentede et sidste fredag..
Hvorfor ikke bare gøre det, istedet for at stå i kø O-O
Af MRP9000
#297113
Nu har de igen i power til 7770 kr online :)

Ser helst at handle hos power eller Elgiganten frem for Bilka, for at få de 30 dages fuld returret :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#297116
Moulder skrev:Bilka har nu i en uge haft det til 7777,-
Jeg kørte direkte ud og hentede et sidste fredag..
Hvorfor ikke bare gøre det, istedet for at stå i kø O-O
Det har de ikke, de seneste dage har pricerunner haft deres pris oppe igen på 8888,- så det var kun mens Power kunne skrive prisen, som konkurrence.

Nu er det kun elgiganten på pricerunner , og bilka/føtex er helt oppe i 10.999,- nu. Så de kunne ikke blive ved.