Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#296681
Så skal den gamle panasonic plasmaskærm udskiftes. Jeg har længe kigget efter panasonic oled, men det er som om de ikke falder i pris i samme grad som de konkurrerende modeller.

Så var jeg forbi Power Herlev i sidste uge - der blev jeg (af den kække sælger) tilbudt at forudbestille den nye panasonic TX-65GZ950 til 17.000,- 65" !!

Det lød lidt for godt til at være sandt - og jeg måtte spørge ham 3 gange om han nu var sikker på den pris - men nu har jeg papir på min bestilling. Jeg har mulighed for at have den på prøve en måned og bestemme mig.

Glæder mig til at se test af de nye oled-modeller
#296683
Tillykke. Er slet ikke i tvivl om at du bliver en glad mand :-)

Har du noget 4K at blæse den igennem med? ...UHD Blu-ray vil naturligvis være det optimale.

Alternativt kan du tegne et 4K UHD Netflix abonnement og bruge det direkte via TV'ets egen platform eller leje en film på iTunes hvis du har et ATV 4K osv. En anden mere optimal mulighed er download af demoer fra https://4kmedia.org/ som du kan afspille via USB stick.
#296689
Det lyder næsten for godt tilsat være sandt.. Hvis du ikke havde spurgt 3 gange, ville jeg have gættet på at han havde givet dig prisen for en 55” ved et uheld..
#296690
christian.larsen1 skrev: Så var jeg forbi Power Herlev i sidste uge - der blev jeg (af den kække sælger) tilbudt at forudbestille den nye panasonic TX-65GZ950 til 17.000,- 65" !!
Voldsomt fantastisk.

Listepris på 65"GZ950 er, 22.999 kr.

Sådanne ser det ud i 55". Spændende om du bliver tilfreds?

Billede
#296731
Det kan undre mig at ekspedienten har kunne sælge et vare nummer som ikke er i systemet, og at de kunne udstede en kvittering på et produkt som de endnu ikke har?

Nå, det er bare det som jeg ikke synes er normalt.
#296737
Selvom det så var en ordrebekræftelse på nyeste iPhone XI , så ville der jo være en dato på en webside, et produktnummer og samme på den ordrebekræftelse, ville samme nr. fremgå?
Hvis det ikke gør, så er manden jo meget dårligt stillet, for så kan de jo give den nye skærm nyt produkt id, og så holder tilbuddet ikke mere, for det er jo tekst uden reference til produkt. Også selvom manden siger, navnet er korrekt, så er der ingen link mellem produkt og Power's system der.
#296743
Listeprisen hos power er også 22.999,-, men han gav mig 6.000,- rabat på tv'et(ud fra en liste han havde i lommen) + gratis kalibrering, selvom jeg kender den generelle holdning til p's kalibreringer, er det svært at sige nej til gratis.

Mht. levering skal jeg regne med 1. juni, så det bliver spændende.

Mht. indhold bliver det i først omgang ATV4k. Jeg har overvejet en panasonic 4k blu ray, men er i tvivl om det er pengene værd? Min nuværende samling af dvd, blu ray står bare på hylden og samler støv - alt bliver efterhånden streamet her i hytten.
Senest rettet af christian.larsen1 30. apr 2019, 17:59, rettet i alt 1 gang.
#296746
Synes Panasonic starter skarp ud for en gangs skyld, så skal de bare følge med omkring tilbudene.. Så kan det blive godt..