Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#296748
Sidste år kunne bestille Samsung QLED 9FN 65 tommer i Hifiklubben for 17.000kr, langt under lancerings pris, før det var kommet på markedet. De var ikke noget de annoncerede med men hvis man spurgte en sælger var den godt nok. Dog blev de Meget forsinket og de fleste folk fik dem først sent i Juni eller der omkring, i stedet for 30 Maj som de havde lovet, selvom andre butikker havde dem og de selv begyndte at sælge det på deres hjemmeside. Jeg var en af dem der bestilte et, men da de blev forsinket afbestilte jeg tv'et og fik et Sony A1 OLED 65 tommer i Power til 18.000kr i stedet for, da jeg ville bruge min nye tv til at se VM med.

Så måske er det noget lige som det der sker i nu?
#296749
Kunne Q9 ikke blot købes sidste år til den pris pga en fejl i deres lagerbeholdning. De havde annonceret “Q9” uden at forklare om det var Q9 eller Q9FN, så man fik ekstraordinært lov til at få Q9FN, da de ikke havde Q9?
#296750
Bestilte selv et Q9FN til under kr 17000 men afbestilte da de blev ved med at udskyde leveringen, mener det var fordi de havde annonceret Q9F til den pris, men de kunne ikke skaffe flere Q9F, så de leverede Q9FN i stedet.