Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LowDog
#294829
Havde oprettet et topic med 85", men efter nærmere overvejelser, bliver det sgu nok for stort alligevel (troede aldrig jeg skulle sige det :D )

Har i dag et 3-4 år gammelt Phillips i 65" som jeg egentlig er meget glad for, men vil gerne prøve noget nyt.

Bruges udelukkende til streaming fra tilsluttet PC og PS4 - har intet antenne signal.

Hvad er bedst til 10-12000? Og får man meget mere ved at købe fx. Sony FX90 til 16.400?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#294836
XF90 skal helst have et 4K-signal for at inputlag ikke bliver for højt. Fodrer du den med dét? Det er desværre først med deres X1Ultimate-modeller at Sony er kommet med på dét område.
Af Beckham
#294841
Jep...det er den Torben tænker på...:-) Uanset vil det da næsten være synd at købe en ny 75" skærm og så ikke kunne fodre den med 4K\HDR fra spillekonsollen...:-)
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#294844
Til den pris kunne et Samsung NU8005 være et fint bud. Det har ligget omkring 12.000 de sidste 3-4 uger, men er pt set til 12.999.
Forhør dig i nærmeste Power...måske kan de strikke et lille tilbud sammen for dig.
Af LowDog
#294928
Var i Power i dag og det blev jeg sgu ikke meget klogere af. OLED 65" koster ca. det samme som et LED 75" og det ser jo virkeligt sygt ud det billede de laver. Men fik ham så til at sætte youtube på, på omkring 10 fjernsyn og det lignede sgu det samme uanset om det var OLED, QLED eller almindelig LED. Så tænker stadigvæk jeg vil gå med 75", men synes godt nok ikke der var det vilde forskel, men også svært at se når de ikke står side om side og man ser dem i forskellige størrelser osv. :-( men super hjælpsom ekspedient ellers.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#295801
Hvis du ikke har købt endnu, så har Power i denne uge knaldtilbud på et 75" Panasonic FX780 til kun kr 9.999. Var ude at se det først og det skuffede på ingen måde...måske det bedste 75" 4K LCD-tv på markedet...Samsungs Q9FN kunne nok være bedre, men koster stadig over det dobbelte.