Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DennisPedersen
#294565
Nu i takt med, at 2019-skærmene ruller ind, går jeg ud fra, at der kommer et fald i sidste pre skærme.
Jeg synes allerede at kunne se det, men hvornår tænker I, at det vil være bedst at slå til for at udnytte dette og købe en skærm fra sidste år?
#294566
Det spørgsmål kommer vel en gang i ugen lige for tiden. Priserne bliver næppe markant lavere end nu (afhængigt af hvilken model du kigger på naturligvis). På et eller andet tidspunkt, så knækker grafen fordi de nye er kommet, og de gamle udgår, men vi har faktisk også enkelte gange set, at en gammel model nåede at udgå helt før den næste var ankommet. Just saying :)

Med mindre du skal vende hver en krone til dagligt, så kan det måske være lidt omstændeligt, at skulle sidde og refreshe tilbudssiderne konstant for at spare 2-300 kr.
Af Bicakd
#294568
Det er vel svært at vide, når vi ikke har indsigt over butikkernes lagerbeholdning.
Jeg har selv været på udkig i nogle uger, men man jo bare holde øje med aviserne og selv vurdere om det er en god pris, men man kan heller ikke vente for længe, for så har de pludselig solgt alt væk.
Af Bicakd
#294569
Min situation er om jeg skal gå med LG C8/E8 eller AF9 i 65", prisen er god på LG'erne, men hælder mest til Sony'en som er noget dyrere og håber at den måske kommer lidt længere ned

Har nogle af jer anbefalinger/råd til mig? :o