Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#293367
Jeg er måske på udkik efter ny Fladskærm til soveværelse så prisen skal ikke være høj da jeg har et C7 Oled i stuen næsten nyt.
49 tommer er sådan set nok men har set på denne Philips 55 tommer fra deres 8 serie og den er meget flot ved godt det er Ips panel som jeg normalt råder folk fra. Men nu skal jeg ikke se film på den men sport og alm. Tv som serier og lidt Netflix . Den fås til kun 4444 kr. Jeg har haft Android før med Sony så det kan jeg fint leve med.

https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... pus8303-12

Kan fås til 3999 kr. i 49 Tommer vil jeg tro det kostede den i sidste uge så tror nemt prisen kan forhandles.

Synes at prisen på Q 6 i 55 tommer til 6000 kr. måske lige er i overkanten af det jeg vil give kan få q 6 i 49 tommer til 4999 kr. alle steder .

Måske vil jeg prøve at få LG 49SK8500 ned i under 5000 kr. da deres pris på 6999 kr. er for høj i forhold til Oled B8 7999 kr. og Sony XF 9005 som stod til kun 6888 kr. i Weekenden.
Den er trod alt deres Topmodel og har Bagbelysning. og jeg ved godt den ikke er så god som på Sony XF 9005

Og så er der jo Sony 55XF8505 med Ips til 4999 kr. næsten samme pris som Philips 55PUS8303 som så til gengæld har en fod som passer til det møbel det kal stå på.
Sony en er ikke særlig godt anmeldt som nok skyldes Ips Panelet. Philips 55PUS8303 har derimod fået gode ord med på vejen egentlig derfor jeg viser interesse for Philips som jeg aldrig har haft før.
#293372
Ps er der nogle som har erfaringer med Philips fladskærme og den omtalte skærm fra deres 8 serie som vel er deres topserie inden for Led skærme. Philips skærme er normalt ikke dem der tales særlig meget om her på site og normalt heller ikke noget jeg anbefaler da jeg ingen erfaringer har med dem , men hvad siger i om den omtalte skærm til en god pris vil jeg mene .