Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#292729
hunden skrev:Jeg syntes at det er noget mærkeligt noget med oled tv.
Er det noget der pludseligt er opstået , eller det er noget der har været længe?
Det er en meget mærkelig debat,det er nærmest som om oled har nået bunden.
Du kan med fordel læse tråden om burn in, der for du lidt mere relevant info.
#292731
George1 skrev:
hunden skrev:Jeg syntes at det er noget mærkeligt noget med oled tv.
Er det noget der pludseligt er opstået , eller det er noget der har været længe?
Det er en meget mærkelig debat,det er nærmest som om oled har nået bunden.
Du kan med fordel læse tråden om burn in, der for du lidt mere relevant info.
Man kunne også, med fordel, vælge at læse anmeldelserne her på flatpanels.

De fremhæver fint styrker og svagheder ved de enkelte TV der er på markedet i øjeblikket. Da dette er en side mest for entusiaster er det TV fra øverste hylde der er anmeldt. Gælder både LCD og OLED.
#292734
Pede8000 skrev:Da dette er en side mest for entusiaster er det TV fra øverste hylde der er anmeldt. Gælder både LCD og OLED.
Det er lidt et sidespor, men vi vil jeg egentlig gerne ramme bredt, men da vi kun har 10-15 anmeldelser vi kan nå i løbet af et år, så må vi være lidt selektive i udvælgelsen af de TV vi tester. Og det folk helst vil læse om er enten value-for-money-skærmene (dem er der få af) eller high-end - lidt ligesom når du ser Top Gear :)
#292737
Pede8000 skrev:
George1 skrev:
hunden skrev:Jeg syntes at det er noget mærkeligt noget med oled tv.
Er det noget der pludseligt er opstået , eller det er noget der har været længe?
Det er en meget mærkelig debat,det er nærmest som om oled har nået bunden.
Du kan med fordel læse tråden om burn in, der for du lidt mere relevant info.
Man kunne også, med fordel, vælge at læse anmeldelserne her på flatpanels.


De fremhæver fint styrker og svagheder ved de enkelte TV der er på markedet i øjeblikket.


Vrøvl Peder nu var det jo netop for at belyse flere sider af OLED har læst samtlige anmeldelser, men tråden omkring burn in giver altså noget information, du ikke får ved at læse anmeldelsene.
Da dette er en side mest for entusiaster er det TV fra øverste hylde der er anmeldt. Gælder både LCD og OLED.
#292738
Vil du helt alvorligt mene at en tråd om et fejlbehæftet panel, giver en god baggrund, for at tilegne sig viden om OLED? Går ud fra at de fleste ved at der ved ensidigt brug er en mulighed for burn-in?

Hvis man vil vide noget om fordele og ulemper er det da langt bedre at læse uvildige anmeldelser.
#292745
OK, men det er et panel, der har fået en fejl!
Den tråd fortæller om et konkret problem for en bruger her på flatpanels (som alle ved kan opstå) og ikke om de generelle forskelle der er på de to fremherskende teknologier.

Hvis man er i tvivl om at BI kan opstå, har du ret i at man får noget ud af tråden.
#292751
Tak til alle, der læser mit interview - endog flere gange - ja, endog også morer sig. :) Tak. Det er hyggeligt og bekræftende.

På samme måde glæder det mig ofte, når læsere af mine 6 udkomne bøger, gør det samme.

Jeg har dog indtryk af, at enkelte ikke tror på historien, hvilket i dag fik mig til at køre samme strækning for at lade den interviewede selv gennemlæse den samme artikel.
Når folk er så dejligt utrættelige at kommentere artiklen, så vil jeg naturligvis gerne gøre dem en tjeneste ved også at få interviewet bekræftet.

Den interviewede var dog opmærksom på een fejl, som jeg havde gjort ved min korte skimning af TVafdelingen. Fejlen er nu rettet i artiklen. Så nu kan artiklen igen læses med den lille ændring.

Hvis der stadig er nogle,der ikke tror på historiens ægthed - så ring endelig til mig på min mobil 30 244 244. Så får du beviset på ægtheden.

Tak for de mange inputs.

Med ønsket om en god dag
#292752
Jeg er bare nysgerrig, inden man ringer til dig.... hvordan skal en telefonsamtale med dig bekræfte ægtheden af din historie? Jeg vil da hellere høre fra sælgeren, eller høre fra admins her på siden, der måtte have snakket med sælgeren, efter du vel har sørget for at de har fået bekræftet din historie?
#292753
Bent, hvis det er dit private nummer, skal du nok ikke have det stående i en offentlig tråd.
Du kunne give det i en PB, tror jeg er bedre.

Bare et råd.
#292754
Tak. Pede8000. Ja, det er mit private nummer, der står åbent i dag, så jeg kan bevise både min ægthed og at jeg står ved , hvad jeg skriver om.
Når folk kontakter mig telefonisk, så kan jeg også fastslå deres ægthed, hvis de ikke også skjuler deres identitet der.

Dette ud fra følgende:

Sådan identificerer man en troll
* Anvendelse af grimt og nedsættende sprog og ad hominem angreb (at angribe dig som person i stedet for det, I diskuterer)
* Manglende evne til at lytte til fornuft
* Manglende personlige billeder på profilen
* Hurtig besvarelse, som angiver store mængder af fritid eller intet bedre at lave end at starte slagsmål på internettet

Tak igen Pede8000 for at du advarer mig.
Fok kan også vælge at skrive en PB.
#292755
Martin Sjøstrand skrev:Jeg er bare nysgerrig, inden man ringer til dig.... hvordan skal en telefonsamtale med dig bekræfte ægtheden af din historie? Jeg vil da hellere høre fra sælgeren, eller høre fra admins her på siden, der måtte have snakket med sælgeren, efter du vel har sørget for at de har fået bekræftet din historie?
Tak Martin. Prøv at rInge til mig, så får får du også forklaringen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8