Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#290777
Ufatteligt at det sker igen igen igen at sony og alle de andre ser igennem fingre med at fjernsynet som forlader Deres fabrikker er defekt og ikke modstandsdygtig nok til at holde noget så simpelt ude som kryb osv inde i skærmen.
Nu har jeg i dag 7/1 2019 taget kontakt til Elgiganten og håber på en go service (ja lige så god som de mange andre der har haft problemer med torden fluer og
Sony tv)
Jeg håber ikke det bliver nødvendigt at skullel vedlægge alle historier fra andre brugere herinde osv.. Og de vundne sager ved forbrugerrådet hvad angår torden fluer.
Men jeg opdaterer straks der er nyt i sagen så i kan følge med

Mvh Michael !:(

PS jeg fik ombyttet den første skærm jeg fik leveret sidste år fordi panelet gav sig så meget at en mariehøne snildt ku kravle derind.. Og så gik man og troede at alt var okay ... Men nej
#290802
Vildt nok.
Jeg har pt 2 sony tv 1 XE8005 og 1 XE9005 og har haft 5 sony tv i træk har heldigvis ikke haft de problemer
Har du taget en bestemt baggrund billede så det er nemmer at se???
#290806
barslund69 skrev:ok Det vil jeg lige prøve på begge mine tv
Fra en som har være igennem en omgang med tordenfluer.....vil egentlig anbefale dig at lade være. Jeg kunne overhovedet ikke se noget fra sofaen, men en dag stod jeg så helt tilfældigvis tæt på og opdagede dem. Havde jeg ikke gjort dette, så havde jeg levet lykkeligt i uvidenhed..:-)