Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#295523
Jeg opdaterede min oled 803 for et par uger siden...jeg har streamet fra min netværksharddisk nu og da...men efter opdateringen er der en smule hakken i film ...både når jeg bruger VLC archos videoplayer. Nogen andre der har døjet med det....syntes det kørte fint før også med alle apps...ville være ked af at skulle have en apple tv 4k på for at få det til at virke
#295968
Ja der er stadigvæk ikke kommet noget til vores 32PFS6402 , selv om den slutter på 02 .. syntes det er for ringe af Philips at de ikke er kommet med den i nu.... De har jo selv lovet det, at den vil komme til alle som ender på 02
#301917
SwingKing:
Så fik jeg afklaring. Desværre ikke godt nyt (hvilket man jo frygtede efter den lange ventetid).

"Jeg har fået en kontra melding på netop 6402´eren. Da det er en FHD model, er der begrænsninger i hardwaren hvorfor den som den eneste ikke kommer med opdatering. Det er lidt en anden melding jeg fik i starten af året"

Philips siger samtidig, at man fremover ikke vil introducere TV-modeller i en given årgang, der udelades fra opdateringer. Men det hjælper naturligvis ikke noget mht. 6402-serien.