Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#301917
SwingKing:
Så fik jeg afklaring. Desværre ikke godt nyt (hvilket man jo frygtede efter den lange ventetid).

"Jeg har fået en kontra melding på netop 6402´eren. Da det er en FHD model, er der begrænsninger i hardwaren hvorfor den som den eneste ikke kommer med opdatering. Det er lidt en anden melding jeg fik i starten af året"

Philips siger samtidig, at man fremover ikke vil introducere TV-modeller i en given årgang, der udelades fra opdateringer. Men det hjælper naturligvis ikke noget mht. 6402-serien.
#301936
Der var da godt nok en kedelig nyhed... Phillips sagde da ellers , at alle 2017 modellerne fik denne opdatering. Jeg køber i hvertfald aldrig mere Tv af mærket Phillips igen..... Syntes det er en dårlig forklaring af Phillips at de giver selve hardwaren skylden nu....
#301937
Rolig nu, det er et Full HD TV til ca 2000,- kr, så det er jo nok begrænset hvad man kan stille af krav til det. I det mindste er det da blevet opdateret til Nougat 7.1. Ligeledes kan jeg se at TVet indtil videre har modtaget 14 opdateringer, altså en hel del flere opdateringer end betydeligt dyrere og nyere TV har fået.

https://www.displayspecifications.com/en/model/7f021017
#301939
Shield tv er blevet opdateret til Android 9.0 Og den er fra 2015 og koster mindre. Så det er sku en tynd forklaring fra Phillips side af syntes jeg godt nok... for det betyder jo på at Philip smider meget gamle hardware ind i nye fjernsynet fra 2017 siden de ikke også kan man blive opdatere...
#320006
Seneste update. Link og vejledning. Jeg vil anbefale et tomt / formateret USB stik. Ved ikke om den indeholder OREO , men det er den seneste. Det er måske værd at prøve. :)

https://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcb ... =en&scy=GB
#320008
LarsCJ skrev: 5. okt 2020, 18:43
Pede8000 skrev: 5. okt 2020, 16:51 Seneste update. Link og vejledning. Jeg vil anbefale et tomt / formateret USB stik. Ved ikke om den indeholder OREO , men det er den seneste. Det er måske værd at prøve. :)
"Date published: 2018-10-04"
Det er jeg klar over, var blot et link til seneste update., og har nu læst hele tråden.

Rasmus skriver til swingking:

SwingKing:
Så fik jeg afklaring. Desværre ikke godt nyt (hvilket man jo frygtede efter den lange ventetid).

"Jeg har fået en kontra melding på netop 6402´eren. Da det er en FHD model, er der begrænsninger i hardwaren hvorfor den som den eneste ikke kommer med opdatering. Det er lidt en anden melding jeg fik i starten af året"

Philips siger samtidig, at man fremover ikke vil introducere TV-modeller i en given årgang, der udelades fra opdateringer. Men det hjælper naturligvis ikke noget mht. 6402-serien.


Hvorfor i alverden skriver man så igen?? Swingking, har oven i købet kvitteret med en kommentar til ovenstående. Altså nogen gange må man tage sig til hovedet.
#320013
Man havde vel lov til at håbe ikke ? Men undskyld mange gange da.... Se bare Sony tv fra 2015 er jo allerede kommet på 8.0 i andre lande bare ikke her i Skandinavien...

Men det er måske noget som du, kunne finde ud af så hvorfor det er sådan så ? Nu hvor du er så hurtig og kvik....