20. nov 2018, 15:35
#285500
Hej.
Har købt E6 i maj 2017 hos Elgiganten, der er nu kommet vandrette grønne streger i bunden af panel, 13 november 2018 kontaktede jeg Elgiganten pr tlf, og fik oplyst, at jeg skulle kontakte LG support, de bad mig sende pr mail 3 billeder med fejl med 3 forskellige motiver på skærmen, og så kopi af faktura, så vil de kigge på det, oplyste de.
Har i dag ringet til kunde support, og damen jeg talte med startede med at sige de ikke tog imod reklamationer på burn-in (ved faktisk ikke om det er det der er galt ) jeg gav udtryk for at der er en fejl, hun spurgte om TVét havde stået på samme kanal i mere end 4 timer, hvilket jeg mente det ikke havde, men så programmer der til tider varede 2-3 timer, under samtalen forhørte hun en tekniker om de havde et svar vedrørende forløb og en tids horisont, det havde de ikke, men jeg ville blive kontaktet inden for rimelig tid, til slut spurgte jeg om hun ville sende en mail for at bekræfte modtagelsen af min mail, det var ikke deres fremgangsmåde, jeg ville blive kontaktet.
har selvfølgelig læst diverse artikler og forums vedr denne fejl, men synes det virker som et ærgeligt forløb.
Nogen der har oplevet at LG frasiger sig retten til at tage imod reklamationer vedr "farve fejl" Det er mit første OLED, og er godt tilfreds med billede kvalitet. Benytter ikke fuld kontrast/lys. Vh
Henrik
Har købt E6 i maj 2017 hos Elgiganten, der er nu kommet vandrette grønne streger i bunden af panel, 13 november 2018 kontaktede jeg Elgiganten pr tlf, og fik oplyst, at jeg skulle kontakte LG support, de bad mig sende pr mail 3 billeder med fejl med 3 forskellige motiver på skærmen, og så kopi af faktura, så vil de kigge på det, oplyste de.
Har i dag ringet til kunde support, og damen jeg talte med startede med at sige de ikke tog imod reklamationer på burn-in (ved faktisk ikke om det er det der er galt ) jeg gav udtryk for at der er en fejl, hun spurgte om TVét havde stået på samme kanal i mere end 4 timer, hvilket jeg mente det ikke havde, men så programmer der til tider varede 2-3 timer, under samtalen forhørte hun en tekniker om de havde et svar vedrørende forløb og en tids horisont, det havde de ikke, men jeg ville blive kontaktet inden for rimelig tid, til slut spurgte jeg om hun ville sende en mail for at bekræfte modtagelsen af min mail, det var ikke deres fremgangsmåde, jeg ville blive kontaktet.
har selvfølgelig læst diverse artikler og forums vedr denne fejl, men synes det virker som et ærgeligt forløb.
Nogen der har oplevet at LG frasiger sig retten til at tage imod reklamationer vedr "farve fejl" Det er mit første OLED, og er godt tilfreds med billede kvalitet. Benytter ikke fuld kontrast/lys. Vh
Henrik