Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#284240
da ejendommen er købt og stuen lavet færdig, samt vi flyttede ind i februar, er jeg stadig ikke kommet til en en endelig beslutning omkring hvad tv det skal være ??? ;;) har endda siddet og luret her inde og været en tur eller tre i Elgiganten men stadig ikke fundet frem til noget syntes jeg er blevet mere rundforvirret.

Nu mener konen det træls og sidde og se fjernsyn i soveværelset :D
så der skal ske noget.

har lidt over 2,80 fra sofa til vægen hvor det skal hænge. så er ude i 65" eller er det for meget ??

budget prisen ligger på 20,000 eller det under, men ved ikke hvad der er behov for. er mekaniker så det ikke fordi jeg sidder og ser fjernsyn hver evig eneste dag , men der bliver da set lidt film engang i mellem, samt vi køre fullratetv boks.
Konen streamer meget serier og ses lige nu på ipaden da fjernsynet i soveværelset er for gammelt.

Ser er frem til og høre fra jer.
Mvh Rasmus
#284246
I galleri afdeling finder du andre, som også blev træt af hvide vægge, de satte en stor sort plade op , og det mindre tv, da man ikke kunne få ret store skærme dengang :)

Så måske bare en 55" og en sort ramme udenom, så er konen glad :)
#284722
Jeg har selv lige fået ovennævnte udgave, godt nok i 55 tommer og er meget glad for det.
Jeg synes bare det lyder voldsomt med et 65 tommer, når du kun sidder 2,8m væk.
Sidder selv 3,5m væk fra mit og der virker det meget stort.