Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#282102
Hej.
Jeg skal bruge et 50' TV til demo på en udstilling.
Jeg skal vise 15-20 film fra en USB stick i mp4 format.
USB stick skal kunne plugges direkte ind i TV og TV skal kunne vise dem kontinuerligt.
Hvis der er en god menu til at vælge video fra USB vil det også være fint.
Der er intet wifi
Jeg skal have en lavpraktisk løsning der altid virker, så ikke noget med eksterne Apple TV, kabler, wireless osv.
Jeg har 2 Panasonic som burde kunne det, men ikke kan.
Så hvis du har en anbefaling til et TV hvor du selv har afprøvet at det virker vil det være perfekt.
Jeg vil bruge ca 3.000 på projektet.
Tusind tak for hjælp.
#282103
Hvis de samme videoer skal vises i samme rækkefølge, ville jeg sætte dem sammen til én fil og indstille tv-apparatet til “gentagen afspilning”, “replay”, eller hvad den enkelte producent måtte have valgt at kalde funktionaliteten. Kan Pana ikke det?
#282114
Vi har Sonys XE8-modeller stående på arbejdet, som kører loop af videoer fra en USB. Sonys afspiller er godt nok ikke den fedeste, da den sorterer video på en lidt sjov måde, men jeg har ikke testet om den kan starte forfra i loop hvis man har mere end én fil. Ellers burde der være apps i Google Play store som kan gøre det. VLC kan i telefon-versionen.

Samsungs TV har vi også tidligere brugt på arbejdet, og de kunne også. Det er ikke lige en feature vi normalt tester, så jeg husker ikke om de testede modeller har kunne loope - de starter dog alle næste fil automatisk.